Monday 27 February 2012

整黎做乜?- 燒肉

成日都有blog友整燒肉,話易整,MAMI唔係唔鍾意食,但係整親就一定預左由整到食都要自己一手一脚包辦。。。

呢幾日又有BLOG友整左,近排唔想整叉燒,行過猪肉檔又咁啱有大大舊猪腩肉賣,叫猪肉佬比晒無骨個邊我,1kg多少少,盛惠4鎊半,就買舊返去玩下啦!

做法都唔算複雜:猪腩+薑+葱飛水後,用冷水洗乾浄,搽上绍興酒+已混好既醃料(幼鹽2茶匙,糖2茶匙,五香粉1/2茶匙),用鐡針係猪皮上刺孔,肉部份用錫纸包好,猪皮露出,放入雪櫃過夜。




 第二朝取出猪肉放暖,用厨房纸再吸乾水。猪皮面舖上粗鹽。入爐。。。




190度,1小時10分後,猪肉焗熟就可以撥走皮上面既鹽,MAMI就趁機再刺多D孔係皮上面。多孔既皮容易爆/會脆D。焗爐就撥去GRILL既功能,成盤燒肉放最近頂部既發熱線。GRILL10分鐘左右,就可以出爐!

GRILL既時候耐不耐就聽到個爐傳出黎既必必叭叭聲,MAMI好驚個爐會太熱,响埋煙霧感應器!所以好小心睇火,必叭得太嘈既話,MAMI就攞盤肉出黎抖抖。。。


















结果邊邊都係燒燶左D。出爐後放凉就可以斬件上碟。



一如所料:全家得我一個人食。但味道OK呀:D肉唔鹹,但有淡淡五香粉味。皮都算脆,但中間部份既就比較淋,可能猪肉中心仲有水份,影响左呢個制成品既食味。

MAMI食左幾件,够啦!剩返既點算?终於有燒肉整燜餸啦!!!

7 comments:

  1. 我好些, 三個都食...
    不過一定會剩, 放入冰櫃, 遲些用來炆...

    ReplyDelete
  2. 好羡慕你有咁多個口幫食呢!

    ReplyDelete
  3. 下次再整記得call我, 我倍你一齊食, miam miam!!!!

    ReplyDelete
  4. 燒肉超市都有得買, 唔洗自己整架, 仲同香港果d 咪9成9相似

    ReplyDelete
  5. 闔府统請啦!

    ReplyDelete
  6. 係?邊間?

    ReplyDelete
  7. 下次切開四分,放入冰箱冷凍,不用一次過做晒!

    ReplyDelete