Friday 17 February 2012

跨年省親 - MAMI獨食的。。。

其實大部份都有OFFER比卡樂B試食架,但呢個小朋友既口味同MAMI既始终有唔同啦。所以以下既就變成MAMI獨食既。。。

魚肉燒賣:買返黎蒸熱做早餐。卡樂B叫燒賣做YELLOW DUMPLINGS,但MAMI叫左好多次,卡樂B都唔肯試一啖。。。

飯前小食:低糖益力多(都仲係好有甜味架)+ 猪肉乾。家人/朋友都怕比海關捉到,好耐無SEND 過黎我食啦!

蒸鯪魚:最緊要加埋副魚腸!而家魚檔劏魚都唔留低,要食就要講定留起先有。所以每次蒸呢樣野。。。MAMI都唔理三七二十一,食晒先算!

紅腸:煎好淋上甜豉油,CHEAP又唔健康既加工食品,BUT I LIKE IT!

金寳字母湯:自己整唔到個種味道同口感架!

荳腐花:淋上黄糖,薑味糖水。。。正! 卡樂B對荳品一向都係麻麻地,迫唔黎。。。

雪米糍:不論係雲呢拿定香芋,MAMI都鍾意食。卡樂B食一口就話YUCK,MAMI話雪糕係入面BOR,又食多啖! 如是者食左幾啖,但最後既結論都係:“I DON'T LIKE IT。。。”。

溏心皮蛋酸薑:自己整唔到,返黎食返够本!

咁卡樂B又係HK揾到D乜野好食既呢?請繼續收睇!

12 comments:

  1. welcome back to blog!!

    ReplyDelete
  2. 睇到我流晒口水 xp....

    ReplyDelete
  3. 睇住先,希望好快到你返港勁食呀!

    ReplyDelete
  4. 我最想食 "溏心皮蛋酸薑"....

    ReplyDelete
  5. 哈哈! 你自己有冇食香港啲街邊嘢? 我以前喺香港少食, 但宜家去咗外地之後, 每次返香港都狂食街邊嘢.

    ReplyDelete
  6. 我以為我返到HK會狂掃街,實际上係一次都無掃過!但就有買少少返屋企食。原因:時間不合,又要帶住卡樂B,好難食得痛快!

    ReplyDelete
  7. 我以為我係HK食够啦。而家好後悔無帶D返黎。。。

    ReplyDelete
  8. 金寳字母湯英國冇架? 我仲想去英國人超市搵吓tim.

    ReplyDelete
  9. 猪肉乾自己整啦,唔難.

    ReplyDelete
  10. 英國連金寶呢個牌子都唔多興架!

    ReplyDelete
  11. 你唔講我都唔記得自己都整過黎食添 XD

    ReplyDelete