Tuesday 21 February 2012

跨年省親 - 大家齊齊食。。。

飲茶/食點心就當然唔少得啦!而家數返,MAMI原來去左7次飲茶,平均一星期一次,唔太過份吧。。。



 亞州美食:星/泰/韓/日/台都叫做食齊!






















好想食既烚下烚下邊爐,终於食到!就連芝士火鍋,雪糕朱古力火鍋都食埋!


























住家飯:今次真係食得唔少!



係呢度,要好多謝屋企人/朋友對MAMI同卡樂B既盛情款待,你地出錢出力,我地只付責食!試過幾次搶埋單失敗後,MAMI决定放棄,欠大家既,你地過黎探我地既時候我一定要還架!

有幾餐MAMI食得好回味,又需要D時間整理下先,請稍候。。。

6 comments:

  1. 咁多o野食引C人.

    ReplyDelete
  2. 咁我寫第樣囉。。。

    ReplyDelete
  3. 嘩, 好豐富!! 你d相好organized又靚!! =P~~
    今次返嚟乜都食匀??
    卡樂B實好鐘意Haagadaz火煱!! 早知我地果日去食啦..

    ReplyDelete
  4. 好耐冇見啦! 突然諗起你同卡樂B,最近好嗎??
    見到你D相,真係好想好想食點心! 你D相好靚好多..超吸引!

    ReplyDelete
  5. 算係咁啦!但有D野我本來好想食,倒頭黎反而無乜食過!
    卡樂B前日先話想食绿茶雪糕!原來記得係Haagen Dazs食過。又問我呢度邊度有Haagen Dazs餐廳。。。

    ReplyDelete
  6. 我地OK啦!生活回復正常。
    今次影得太多相,執相執得好辛苦呀!不過你地鍾意,抵返!

    ReplyDelete