Thursday 1 March 2012

春天到。。。

 今日收左工,凑埋卡樂B返屋企,攤抖之間望見後園既花草好似有D唔同樣BOR,出去八八先。。。

暖返上10零度,D植物又開始生長啦!舊年種落既‘MOTHER'S DAY TREE'個零月前D葉全部落晒,今日行近D望望,發芽啦!舊年(可能係前年,甚至大前年)留低既幾棵毋忘我/水仙花頭又翻發!但出黎既花同葉都係一年比一年細/短!卡樂B仲揾到甲虫先生添呀!




暖返D,一行上草地都覺得D泥好濕潤/軟身。咁咪唔洗好辛苦挫地囉?即刻去車房揾D野玩下先!

呢D花頭,應該係舊年11月左右埋定落地下,天氣回暖個頭就會自動發芽,破土而出。但MAMI咪咪摸摸又無做到。。。今日一攞出黎,有D已經發緊芽啦!趁有少少空檔,拿拿聲挖幾個窿放左佢地落去。



好彩既話,今年就可以係自己後園賞花囉。。。

3 comments:

  1. 我前兩日都發現個花園有d鬱金香葉標左出嚟, 係上年十月埋落地架, 其實係大減價時買, 一歐元15個頭, 估唔到真係會出. 希望我地今年都可以响自己花園賞花, yeah!!

    ReplyDelete
  2. 一歐元15個頭:真係好抵呀!
    btw,搬緊返去yahoo,會唔會方便你多D呢?

    ReplyDelete
  3. 邊度都冇所謂, 因為你個blog放左响我的最愛, 一click佢就出嚟!! 不過我下次會去返yahoo blog度睇同留言, 等你d留言可以集中返一齊. =)

    ReplyDelete