Thursday 10 February 2011

開心的约會 ~ 牙醫

今日係全家見牙醫既日子。講明全家,卡樂B當然都有份

其實呢個小朋友都唔係第一次見牙醫啦!早係1年前我地都同佢去過,第一次去佢好驚,牙醫比晒D架罉佢玩都唔肯坐低,牙醫剩係可以等PAPI抱住佢/擘開口個陣幫佢數下有幾多隻牙仔就算。

第二次:佢瞓左覺,無得睇,唯有下次约過!

第三次:幾個月前,佢係屋企唔小心撞到個嘴,仲流左小小牙血,PAPI擔心撞鬆左D牙要脱,所以都约去牙醫度檢查一下。去之前,卡樂B係NURSERY玩緊,PAPI打電話通知NURSERY卡樂B要早退去見牙醫,咁NURSERY D姐姐就同卡樂B講要見牙醫,仲成班小朋友同卡樂B一齊練習擘口!卡樂B去到牙醫度就駕輕就熟,乖乖擘大口比牙醫檢查!

今次係第4次去。基本上,卡樂B係熟晒地頭,一去到登記完就走去等候室玩LEGO,牙醫經過叫我地入去佢就跟住跑入去。

我地都未决定好邊個睇先,佢就已經自己爬上張椅!



牙醫仲PAN低左張椅少少佢都唔驚。準備好啦。。。放馬過黎!



就係咁,牙醫叫開口就開口,埋口就埋口。。。



唔洗2分鐘就完成檢查,獎貼纸一張



之後輪到PAPI檢查,牙醫要放平+升高張椅,卡樂B望住就有D驚啦!我問佢要唔要試下,佢即刻擰晒頭,但我都趁機會解釋比佢聽牙醫做緊乜,點解要放D一枝枝既野入個口度,等佢明白檢查牙齒既唔同方法,第日牙醫都會咁同佢做。

返到屋企,卡樂B心情都仲好靚,仲好巴閉咁同我地講 “I LOVE THE DENTIST SO MUCH THAT I OPENED MY MOUTH AND LET THE DENTIST SEE MY TEETH...”

No comments:

Post a Comment