Monday 14 February 2011

一不做,二不休 ~ 芋頭糕+芋頭蒸雞

小記:話説今日係2月14日情人節,艾先生整左火腿煎蛋比我做早餐。之後佢問我知唔知點解整呢個早餐,我話“D 蛋就過期呀?”皆因我一早個腦就已經不停係度部署點樣整芋頭糕,真係唔記得今日有乜特别,再者:平日佢無端端整蛋比我做早餐通常都係我講呢個原因!

ANYWAY,講返今日既芋頭糕。。。

印象中:细個過年,呀媽係主攻油角/蘿蔔糕/荳沙角呢3項。芋頭糕:好似我都頗大個先見到呀媽有整,所以我一向都係鍾意食蘿蔔糕多D!

今年話想唔蒸糕,结果梗係唔成功啦!而且蒸開一定要糕!高!GO!蒸多一兩盤先有意頭嘛!

唔記得點解想整芋頭糕囉!某日去唐人超市講開芋頭,老板就教我話急凍芋頭唔怕買,生芋頭來貨貴,自己切又手痕,急凍過既芋頭仲淋D添呀!我以為老板都係想HARD SELL先咁講,見DA DA蒸咁多芋頭糕,又問問佢用乜芋頭,原來DA DA都係用急凍芋頭,OKAY架,於是我又買定一包,不日動工!



話就話不日,都擺低左成2個禮拜先整得!做法係參考DA DA推介既通少五香芋頭糕食譜。

琴日就攞左D急凍芋頭上雪櫃溶雪,切個陣覺得D芋頭好RUBBERY,好驚D芋頭唔靚整唔成

我落少左江瑶柱(曬晒冷都係得5粒!),但就加多左臘腸(我D臘腸唔蒸糕就無用,一於盡地一煲!)食譜都話份量係參考,可以隨個人喜好增减,又真係BOR,整出黎一樣好好食。。。



出左爐擺埋一邊攤凍,呢位仁兄就係度手篤篤。。。



見呀仁兄有興趣,我就快快手煎幾舊脆卜卜既比佢試下啦!



點知肯食一啖又唔肯食一啖,都唔知佢係唔鍾意D芋頭,OR邊樣配料,OR D糕,OR跟本唔鍾意芋頭糕!下次再整佢食唔食?無從稽考!總之攞我黎攪就係啦!

整完芋頭糕,剩返幾塊芋頭,溶晒雪都唔擺得架啦,一定要揾D野整用埋佢。琴日醃好雞髀肉想整金針雲耳蒸雞。上網揾揾有無人整芋頭蒸雞先。。。有BOR!

參考左幾個食譜,趁有蒸籠用緊,就快快手整埋聽日既飯盒。

雞肉蒸得耐會‘鞋’,但芋頭就要耐小小先淋,所以都係煮下D芋頭先蒸好D。

開鑊爆一爆D芋粒,芋粒有微金黄色就加入適量水/雞粉轉中慢火煮到差不多乾水就收火。待凉備用。

芋頭粒凉左就可以加埋入調好味既雞肉度一齊蒸。

蒸熟收火,淋上甜豉油,灑葱段焗多一陣就食得!



以我想象。。。呢個餸攞黎做煲仔飯都應該唔錯架!

No comments:

Post a Comment