Saturday 19 February 2011

1號餐呀,唔該!

MAMI耐唔耐就會恨食壽司/魚生,會幻想揾日逃工,唔話比艾先生知玩失踪去食餐勁既。。。

今日艾先生問帶唔帶卡樂B出街行下,我要出城揾少少野,時間關係要係城解决埋午飯。比左3個選擇艾先生揀:1)日本野;2)中國野;3)焗薯。艾先生一輪商討之後揀左1)日本野。。。哈
哈哈,仲唔中正我下懷

出到城攪掂少少野就向住標的食肆進發,我當然唔會帶佢經過D危險地帶~玩具店,又好好彩經過佢既致愛麥當當既時候佢都剩係叫左聲‘麥當當呀!’就繼續行,唔係既話。。。我既1號餐會就咁無左都不足為奇

卡樂B唔急食野,一路行就一路周圍睇野,說話多多:呢間舖頭落左閘,個間賣D車唔靚!去到食野會幫MAMI ORDER 'RICE WITH SAUCE', 自己就會食‘YAKITORI NO YUCKY’。。。行快D啦呀仔,MAMI餓到就黎食人啦!

终於到左YO!SUSHI ,上一次食已經係1年半前,同艾先生/卡樂B一齊食,可惜卡樂B個陣仲细,真係連碗飯佢都唔LIKE。[艾先生就一向都唔食壽司,所以先造成我有逃工去獨食呢個念頭。]

咁耐無食迴轉壽司,都真係唔多記得點食法。無人黎招呼茶水既? 點叫野食呢?直頭當眼前個條輸送帶好似道具/佈景板一樣。。。坐左一陣,攪掂左卡樂B既ORDER先有時間望下條輸送帶。

最後。。。都係叫左個人埋黎望住餐牌點我想食既就算,唔洗金睛火眼望到實條帶送緊乜野黎!

派比小朋友既食具:筷子唔識用,匙羹係雪條棍質地,擺入口一舔就好‘鞋’[有D令人作嘔既感覺,好彩卡樂B最後都克服左!]


開動啦!


食食下,店長埋黎逗卡樂B玩,比左纸同一排顔色筆叫卡樂B做D圖鴉,做好有獎品 ~係叮當大福餅一份,飯都未食完就進攻甜品。。。


今次戰績好一般。原來卡樂B都有野啱食,第日可以再黎食過,唔洗一次食埋成年既QUOTA。


食飽飽,仲有得玩收銀!識做呀:比個DISCOUNT呀媽。。。PLEASE

No comments:

Post a Comment