Saturday 16 October 2010

HIGH STREET,HIGH TEA

我們的高街一D都唔HIGH,幾年前開始市容重整就將高街劃成步行街,D全國性連鎖店就搬晒入連住高街既商塲入面,商塲外既高街舖位反而無人問津,D舊舖搬左就掉空,平日行過都唔想多望一眼。。。



聽朋友講高街開左一間新港式茶餐廰,餓左好耐港式茶餐既我地就趁PAPI牛一去食個TEA試下D食物既水準。



有港式茶餐廰既卡位,係呢度好少見架! [卡樂B去到門口已經想走,我打呢篇BLOG時佢見到張相就話:I DON'T WANT TO EAT DIM SUM!]



事前我已經經過過,攞個餐牌望過有PAPI都會食既食物,所以先敢提議去試下。

點知。。。當日河粉沽清!再望望餐牌:有炸醬麵WOR,問左係用雲吞麵既生麵做既,姑且一試啦!我就點左日式炸猪扒跟白飯,又加左個無黎頭既法式西多士,當日MAMI已经感冒,我都無心機叫野飲啦,净飲清茶算數!

上菜啦。。。

炸醬麵:PAPI話D猪肉太大舊,[賣相問題],但我就覺得唔係我地係香港食個仲少少甜,少少辣既味道。



日式炸猪扒:係炸猪扒囉,炸到咁。。。脆口野,唔難食不過無甚特别。。。我一向對罐頭雜果加MAYO既沙律都好有保留,唔食罷就!



法式西多士:卡樂B食左一啖就停口,唔啱佢當日既胃口!不過2鎊80既價錢,我下次會再點嗎?



攞香港一般茶餐廰水準黎比較,呢間都仲有差距。但想到天寒地涷,想食少少熱野但又唔想食薯仔,M記,呢間都係全城唯一選擇啦!

No comments:

Post a Comment