Friday 15 October 2010

第三度菜式:魚翅瓜燜腩仔

我好鍾意燜野食架,因為燜親都一大煲,分幾份雪入冰櫃第日又有得食,真係慳功夫!

魚翅瓜一開左唔擺得耐,要密密食直到食晒為止,整羹同蒸蛋都用唔到太多,所以一定要整D大鑊野,唔係個瓜爛就浪費啦!

聽人講過可以燜魚翅瓜。既然魚翅瓜食味同冬瓜相似,我就用我燜冬瓜既辦法燜魚翅瓜囉!

魚翅瓜切去瓜囊/瓜皮切成大舊,猪腩肉幾條切好調味,冬菇浸軟身備用,仲有我好鍾意既豆腐卜。



落少少姜,蒜頭爆香猪腩,就加入冬菇抖下,過一陣就落埋魚翅瓜/豆腐卜,加入浸冬菇既水同醃猪肉既汁,適量水份,番滾就可以轉慢火。

差不多燜好,我就加少少柱候醬,D顔色會靚D!



魚翅瓜好耐火,所以燜耐D都唔驚會溶溶爛爛。我食左一口,即刻記番起细個食過既一味餸:燜冬瓜乾 (係刨薄片晒乾,食既時候用水浸番軟再燜,不過。。。好多年都揾唔到冬瓜乾LU),
魚翅瓜食既時候又一絲絲既,好回味呢!

ANYWAY,整完呢個煲,剩番最後的一份瓜再做左一次羹,明年請早啦!

No comments:

Post a Comment