Saturday 9 October 2010

再接再勵 ~ 魚翅瓜+蛋:蒸得又煎得!

第一個瓜,我送左3/4個比朋友,留低1/4個比自己,都整左2次(共4餐)魚翅瓜肉絲羹。

第二個瓜 ~  亦係今年最後一個收成 ~ 比第一個更重:4.20KGS (9磅4安士)!



艾先生好鍾意個羹,仲叫我日日都整,食晒個瓜為止。

嘩!佢就想得高興!個羹做法雖然唔算複習,但樣樣材料都要切得幼细吃起黎先有口感,快手快脚都要半個鐘以上先PREP好所有材料。

所以。。。我無理會佢呢個要求。。。我要整魚翅瓜蒸蛋!

第一次整到好LEI HEA。。。最慘係落煲蒸個陣個碗打翻左,無左成1/3。蒸個陣又大火得濟,蒸到蛋面起晒痘皮!

雖然味道都OK,心有不甘。。。又有瓜剩。。。又有浸開左既冬菇/蝦乾。。。又有咸蛋。。。牛奶又一定有係雪櫃。。。再黎一次。。。

材料同做法大致上跟呢個食譜, 不過我加入左冬菇絲同蝦乾蓉。



舖左一層魚翅瓜,洒上冬菇/蝦乾,再舖多D魚翅瓜,淋上拌好既蛋汁。



上次懶求其揾個煲就蒸,個煲太窄,打翻碗蛋!今次。。。只許成功,不許失敗!我乖乖咁攞左個蒸鍋出黎,蒸鍋有蒸盤,成個碗放左入蒸盤先上鍋,萬無一失啦



唔想痘皮,用中慢火,又用筷子留左少少位出氣,每幾分鐘我就開蓋放氣CHECK CHECK。仲整定甜豉油淋面。



Hmm。。。差唔多蒸好就加入葱粒,焗多一陣就食得。



加左牛奶D蛋食落好香滑,當堂覺得好養顏。魚翅瓜好爽口,卡樂B食左一啖就話CRUNCHY/NICE,之後又要多左幾啖,總算唔係好抗拒呢個餸啦!

雖然蒸蛋個陣我已經猛落魚翅瓜,但都仲有用剩,第二日午餐,我就做左一個快手午餐。



魚翅瓜,葱丝,2隻蛋打均。放燒少少油落鑊。中火煎好個底,用隻碟幫手反轉個OMLETTE煎埋另外一邊,加少少茄汁。

卡樂B叫呢樣野: TORTILLA WITH SAUCE。頭圍用膳左都埋黎要食埋一份。。。連蛋都肯食,MAMI當然開心啦,多多都比!







No comments:

Post a Comment