Saturday 23 October 2010

低成本,大制作!

 
諗都無諗就浸左半包黄豆 ~ 今次用半包,仲有半包留返下次用[懶醒...]

 
一夜過後,D豆真的發大左兩倍,根據食譜指引,D豆READY啦

 
一份豆就加三份水用攪拌機打爛。。。

 
打爛之後我就用SIEVE過一次。

 
D豆渣就放埋一邊等埋一齊先用布再搾。


[呢個傻婆仲未知大鑊。。。]

打左唔知幾多次攪拌機。。。终於打晒D豆,已經有半煲咁多。於是開始用布搾埋D豆渣。我其實手力好差,就算扭毛巾都扭到滴晒水比人閙,所以要扭呢盤豆渣真係好辛苦



話雖如此,煲生豆漿最後都有個煲8成满。



[開始有D担心,好似整得多得濟。。。但已經洗濕左個頭,點都要繼續整埋佢,見步行步啦!]
食譜話要再一份生豆漿加三份水煮熟就成為豆漿。吓。。。再一開三

唯有揾埋全屋最大個個真空煲出黎,量左15份生豆漿,但我剩係加左30份水,煮左一輪,终於整好一大煲豆漿。(我估計最少有5公升!)



仲有一半生豆漿未煮,全屋又得我一個飲。。。唯有停工+投籃。。。

個豆漿好飲架,但畢竟係寒凉野,我都唔敢飲好多,兩日後D豆漿都變味啦,好無奈地又要浪費。。。

今次教訓:成本雖然係少少90p,但都要一番勞力先有得飲,最慘係最终都要浪費好多,現今世界咁多飢荒,真係罪過罪過。。。呀C9,請你以後不要忘記用腦呀!


No comments:

Post a Comment