Sunday 17 October 2010

怪怪地既蓮藕湯

MAMI感冒仲未清,卡樂B都係咳咳有痰,本來都唔想煮野食,平日可以煲湯既日子已經唔多,星期六都唔煲又唔知要等到幾時。本來想煲粟米红蘿蔔排骨湯,原來粟米擺得太耐,變左色
[唉。。。又要投籃。。。]

為左有D湯水飲下,於是見乜落乜整左呢煲配搭比怪既湯:

材料:
主要係蓮藕,但呢度D红蘿蔔好平,我時時都有一包係雪櫃,咁就加條红蘿蔔啦!



出左水既排骨幾條:而家覺得用排骨煲湯好味D,所以多D功夫都用佢!



赤小豆+大扁豆:其實唔知夾唔夾架,不過都落一D啦。。。



煲好左。。。hmm。。。味道都唔差!



艾先生見親D唔同樣既湯,次次都好似我整野要毒佢咁!問長問短!

艾:乜湯黎架?

MAMI:咪又係猪肉湯!無落任何乾制海鮮架(就算我落半粒江瑶柱,佢都會聞得出

艾:。。。。。。(唔多滿意個答案)

MAMI:今次落左個唔同款既瓜,係蓮藕,同埋少少豆仔囉!

艾:卡樂B飲嗎?

MAMI:飯前飯後飲左成碗啦!(我梗係用卡樂B HARD SELL 啦!真係多此一問)

艾:都唔明點解你成日要轉D食譜,I AM HAPPY WITH THE CARROT & PORK SOUP.

MAMI: 红蘿蔔湯飲得多會面黄架!你老婆我已經好黄面婆啦!而且,廣東湯水落唔同既料係幫助身體唔同部份架嘛。

艾:YES。。。(究竟佢同意我講既邊部份呢?)

講到呢度,艾先生再無問落去,如果唔係我真係唔知點再解釋比佢聽!

No comments:

Post a Comment