Monday 25 October 2010

包雲吞!

近來抱恙,包左成個幾禮拜雲吞,终於提醒左我仲有雲吞皮係冰櫃未用!的起心肝揾蝦買,整D雲吞食下啦!

公公婆婆黎之前包過一次,效果唔理想。。。睇左公公婆婆真人示範先知道錯左係邊度 ~ 係D肉呀!原來我用碎肉機整得碎得濟,攪到隻雲吞無晒咬口!

公公婆婆教蝦同猪肉比例為1:1,我買多左蝦又唔想留,所以我用左3:2。蝦去腸(大隻既就切開),猪肉唔好攪碎,要用刀切细粒!

切好肉就加入生抽,老抽,胡椒粉,燒酒,麻油,糖,雞粉(以前用味之素)調味。仲有 ~ 粗粒装花生酱一匙![呢樣野係一個以前開雲吞麵舖既鄰居教既!]  落一隻雞蛋黄攪均D材料就可以開工。

 


包法我一直都係用婆婆教既方法,餡料放雲吞皮1/3位置,向對角圈埋到2/3位置,留意唔好有漏餡,然後用手指壓實少少餡既邊沿位置,搽D蛋白係近手指尾位置個帗皮,另一邊無搽無蛋白個帗皮拉過去一齊搭實成元寶狀既雲吞。

 


包左幾隻,見到有少少爆餡 ~ 婆婆教呢D可以即刻整熟黎試味!試左味,我又加多左D盐落盤餡料,繼續包!

包好就用包鲜纸分好一次份量(今次存左4份),放入膠盒雪藏。要食個陣係冰櫃攞出黎直接落滾水渌熟就得,好方便呢

 


是日晚餐:净雲吞,雖然無充满梘水既爽口生麵,我都照樣落左大红浙醋伴食,好滿足的COMFORT FOOD

 



No comments:

Post a Comment