Saturday 26 June 2010

一生人一次

卡樂B一生人一次的水痘都算來得早,全靠那天跟朋友一家飲茶,朋友的细仔正值是剛剛發了幾粒的潛伏期,倆個小朋友你追我逐左半個小時,雖然之後都再無時間正式安排一個"水痘派對",但两星期後一早起身就見到卡樂B身上初出的幾粒水痘啦!

超緊張既PAPI即刻打電話约見瞖生,雖然係懐疑個案,慎重起見,我地都通知左診所,姑娘叫我地到達診所時再題醒掛號處安排我地同其他病人分隔開,到埗後,我同卡樂B就留係車度等,一叫名就直入診症室。

唔係卡樂B既FAVORITE DOCTOR,但都無緊要啦,D病徴咁明顯,邊個睇都一樣啦,但卡樂B就失望左D囉。。。

醫生話照睇都八成係水痘啦,不過如果跟住個日再多D就百分百肯定係啦!因為有微燒同埋D水痘會痕,醫生開左退燒水,止敏感痕癢水同LOTION,吩咐我地比多D水卡樂B飲就走得!

D媽咪朋友都講左,小朋友出水痘,第2/3日會出得最多最辛苦,雖然都已經有呢個心理準備。。。但MAMI個心都仲希望卡樂B係幸運D既一個,係咁意出10零粒就算啦

第2日起身一CHECK,多左10零粒,好!

第3日先到戲肉,出多左好多,仲出埋晒係D好”吊轉“既位置:耳殼,頭皮,手指節,掌心,PATPAT,就連眼皮下都有。。。

夜晚都得唔好,成晚好似打仗一樣轉來轉去,一時打横,一時打直,有時仲成個坐左係度,MAMI唯有幫佢掃背脊,等佢舒服少少...

呢個两嵗半既小男孩都好有MAMI硬頸同死忍既性格,所以都唔多見到抓痕,只不過耐不耐會缩缩膊頭,用背脊揩下墻,用手撥下塊面。。。我地想佢舒服D,就梗係要定時幫佢搽药膏,餵药水啦,但唔係次次都成功架!有時要話醫生讃叻仔,要搽靚靚CREAM,有時就要當佢係大人

佢講道理,有時都要用少少武力先得。

第4日已經無再發燒,夜晚都訓得好左。

到第5日就明顯見到D水痘有减弱跡象,水泡退水退得好快,開始结痂。

一有好轉,呢個小朋友就唔肯食药搽药膏啦,我就唯有繼續MONITOR住康復進度,有乜唔對路就再落药,好彩。。。都無發現變數。

不過呢個结痂階段似乎仲痕過生水泡,卡樂B都有D想抓,又會使我隻手幫佢抓。如果係呢個時候手多多攪D痂就會留低斑印,所以同佢冲凉都要特别小心,唔好手重重擦左D未成熟既痂,唔係就功虧一簣。。。

順帶一提,中國人治病好多時都有好多禁忌,料理水痘呢件人生大事就更加無例外,PAPI又會耍D'西式'料理出黎,我地就雙管齊下樣樣用D,總之大家HAPPY就係啦。。。
  • 我地中國人話出水痘唔好吹風,PAPI話覺得新鲜空氣對乜病都好,所以出花園玩唔係問题。[好彩!比我諗到當日好太陽,好熱,如果卡樂B玩到一身汗醃到D水痘會更加唔舒服呢個理由唔放卡樂B出去。]
  • 有AUNTIE教要戒食煎炸熱氣食物,PAPI話卡樂B病咁辛苦又無胃口要整D佢鍾意既野食比佢,SPOIL下佢先得![结果有一日午餐卡樂B食左5條FISH FINGERS!]
  • 婆婆話出水痘唔好冲凉!呢樣我同PAPI都覺得唔可行:有發燒要降温,而且成日要搽药膏,唔冲凉點得?所以冲凉好緊要要做![跟據家中過來人既經驗/提醒,我地用微暖水同卡樂B冲凉,舒服到佢次次都唔肯起身!]
  • PAPI同一個中國人提起卡樂B既水痘,呢個人既ADVICE係唔可以食猪肉,話食左會留低D斑印。但又有人教我話蒸猪肉清清地包保唔食壞人![卡樂B呢期好鍾意食燒排骨,我照常整比佢食。]
總算有驚無險,過多幾個星期等D痂同斑印淡化,我地一家就可以永别水痘啦

水痘期間,PAPI唔准我同卡樂B影相,點得架?我照樣偷偷地影,卡樂B都竟然好似知道一樣,一見部相機對住佢就。。。

 

No comments:

Post a Comment