Sunday 6 June 2010

RIVERSIDE FESTIVAL

一到夏天,英國各地都會舉辦嘉年華會MARKETS/FAIRS比人去玩下,我地住呢度每年都有加勒比嘉年華,同志嘉年華,夏日音樂SUNDAE嘉年華等等,今個週六都可算天公造美,我就带公公婆婆同卡樂B參觀左RIVERSIDE FESTIVAL.

流經市中心既一段運河/河岸就係主要塲地

 
請大家繼續向前行就見到啦!                            

 
以運河作爲嘉年華主要塲地,係運河上行走既LONGBOAT當然係重要主角啦!呢D船有私人自住嘅,好多都會養隻狗睇住條船.

 
有改装成餐廳/咖啡吧/游覽船

 
仲有書店                                                                    

 
有興趣既又可以佈置好隻船參加選美






又有唔少人比幾鎊銀玩下獨木舟,激流小艇,不過運河水好似唔多清,咪攪我...       



嘉年華另一部份就係公園舉行,有樂隊表演助興,有慈善團軆小賣籌歀,各類餐飮小食檔,仲有有兒童游樂區.
 
其實卡樂B 咁大個仔都未坐過呢D RIDES架,不過今次一去到兒童游樂區佢就鎖緊目標向咖啡杯走過去...

 
呀仔,咖啡杯會FING暈你架,不如坐小火車吧啦 ...開車啦!卡樂B好開心係度扭呔                                                          

 
扭扭下,圖中嘅看檔呀嬸停左部機,話卡樂B成日想倾個身出車好危險,叫我踎埋上去扶住佢,我要缩係内圈,轉左幾個圈,勁頭暈呀!對眼望遠望近都唔舒服,差D想嘔咁濟,好彩...终于挨畢全程!

 
之後,卡樂B又走去D檔口玩下積木,四圍跑下...又够鐘返屋企食飯啦!
                                                    


第二日嘅節目有扒艇比賽,情况更加熱閙,不過天氣就唔多好,一落起雨黎真係無地方避雨,我地都已經叫做參觀過呢個嘉年華會,大家都唔想冒呢個險LU,有機會嘅話就明年再見

No comments:

Post a Comment