Tuesday 29 June 2010

吓...又種野?

舊年,除左食過幾餐油麥菜外,連颇粗生既向日葵都死係我手上...今年本來都無打算種野啦. 不過公公同婆婆黎玩, PAPI話驚公公悶,公公又鍾意種野,不如同公公去園藝舖睇下有乜花苗買D返黎佢打理下,過下日神啦!

去到園藝舖任揀,结過揀左两棵,卡樂B仲懶係幫手咁種左落地.


原來唔係花,係蕃茄! 公公話種左有得食,真醒目!
 
一個半月前買返黎既苗有咁大.

 
一個半月後既今日有幾大?


大呢棵比卡樂B仲要高呀!



高有乜用? 最緊要有無得食先?

哈哈...好得意! 矮呢棵VINE TOMATOES好早就開花,而家仲有十幾粒蕃茄仔大緊添!



高呢棵花就出左好耐,呢幾日先開始榭,榭左都要成個星期先會見到蕃茄仔.


 
另外,公公又落左D魚翅瓜種子,第一批唔多成功,再落一批竟然比虫食! 公公除左幾日虫,又放左個圍欄等D虫唔可以爬近,一路D苗都好似無大過一樣...但係前幾日開始D葉好似突然間大得好快,日日都唔同樣!


應該都可以生继續生長,但而家已經係6月尾,可能等唔到收成就凍.而家都未知今年會唔會享受到自家種植既成果...


No comments:

Post a Comment