Friday 4 June 2010

我的午餐便當

雖然唔係餐餐九大簋,但每日晚飯都两大碟,我做包尾大班都清唔晒,好彩我有好多野都好恨食,難得有人煮埋,同一樣野連食两餐绝對無問題,所以呢两日返工我都有自家制便當
 
呢個係琴日既便當:白灼西蘭花+XX燜腩仔

 
XX未處理之前係咁樣嘅,估唔估到係乜野呢


答案:碌柚皮

來源:公公開左碌柚,留起個皮,浸清D苦澀味,晒亁保存,寄過黎嘅. 我未試過整,爲免出錯,我等公公黎到親自示範.

做法其實不太複雜,乾柚皮早一晚浸水,回復軟身,揸乾水就用少少油開鑊爆一爆,之後就加入蠔油,豉油或柱候醤燜,再加入已飛水/爆香嘅腩仔. 燜好就落埋預先炒香嘅蝦子撈均上碟.認真冶味呢

而家知道點處理D柚皮,我會趁公公返香港之前揾個新鮮碌柚試下整,成功嘅話我第日又可以自己整黎食啦

No comments:

Post a Comment