Monday 21 June 2010

價架大比拼

我地成日都話呢度物價貴,但係根據公公婆婆呢倆位格價專員既不全面RESEARCH,SAMPLE RESULT好多都顯示左個令人意外既结果,我地大家一齊睇睇:
  • 我家銷路最高食品之一: 方飽/多士


一條重900g (约兩磅重),賣£1.29,而家成日做特價£2/2條,£3/3條,每條£1,即50p (HK$6/1磅),公公話香港美心麵飽賣HK$12一包,得8塊,仲一磅都唔够!
  • 三花牌淡奶


以前喺香港冲奶茶,食啫喱必落,公公婆婆而家都仲係用呢隻奶開奶茶,煮麥皮,所以對呢隻奶價錢好熟悉:细罐裝 HK$7.X 大罐裝HK$12.X,我地呢度賣幾錢?平日36p细罐,格價當日做緊特價: £1/3罐!
  • 很攻鼻的老牌英國芥辣


某日同公公婆婆行超市買餸,購物車上放左一樽 ~ 卡樂B!唔可以亂放野落車仔...公公即刻過來解釋佢想帶一樽返香港,原來香港賣细樽裝都成HK$12,呢個大樽裝如果有得賣起碼要20蚊,我地呢度大樽裝賣1镑都唔洗!
  • 呢樣野呢...


真係平過香港好多,红罐装係6個月到一歲,一歲以上既TODDLER MILK 900G一罐一般賣£7.25(唔洗HK$100一罐),仲時時都有特價賣£6,甚至半價都做過!
點解咁平?我地呢度無内地人搶購潮嘛!再者,呢度好推廣BB頭六個月用母乳餵哺,一歲就轉飲鮮牛奶,所以呢D過渡期產品如果唔賣得平好難揾定班客仔啦!抵就抵,不過而家就連卡樂B都無缘消受啦!
  • 其實呢度好多時買野一次買多D就有特價優惠,好似以下呢D公公婆婆帶返香港既手信:
瑞士卷/蛋糕每條賣£1.7-1.9,買两條就一口價£2.5-3/2條;
成尺長既家庭装克力架只售79p;
最值得買既就係背景個盒我地好鍾意食既比利時朱古力雜餠,一盒£5.49,買两盒就£6!雖然要帶返香港好掗行李位,但公公婆婆都一口氣買左4盒!臨走個日想買多两盒放手提行李都無貨啦!



有時呢度D野平起黎真係連平日精打细算既公公婆婆都抵受唔住,買到唔停得手! LAST MINUTE都仲走去超市抬埋呢D黑森林火腿返黎...MAMI就要開返個谷到爆既行李箱逼埋佢地入去

其實呢幾年人民幣不斷升值,D内地供港糧食都貴左好多.英鎊呢年來都相當疲弱,攞住港銀過來真係好好洗(相反地...我地返香港就貴好多啦...)所以,想黎呢度玩既朋友就趁要機會啦!


No comments:

Post a Comment