Monday 31 May 2010

魚樂無窮?

一直都想帶卡樂B去伯明翰既NATIONAL SEALIFE CENTER[國立海洋生物中心 ~ 個名好GRAND呢!] 入場費就算有折扣都要成12鎊一個人,所以呢個ITEM就一直係TO-DO LIST未郁過! 剛剛係WH SMITH買野送左一叠入場券買一送一COUPONS,加上公公婆婆黎玩,我地就决定去个度玩一日啦!

今次入到伯明翰好快就揾到個海洋生物中心,仲好快就泊好車,行出停車塲,過埋橋就係目的地,一切似乎太順利左D。。。

 
一入門口就一眼見晒呢個國立海洋生物館既特點~很袖珍!

 
每个塘都好淺水,D魚唔會游到"無雷公"咁遠,卡樂B企喺度EYE LEVEL就可以望晒D魚,各位攝影發燒友就可以踎得穩穩陣陣影大特冩.


公公婆婆望住一缸又一缸既魚竟然以爲自己身處西貢海旁既海鮮飯店,開始對D海洋生物評頭品足...
 
公公: 呢个鱸魚我地喺香港好少食,唔知點整好食呢?佢個女/我: 清蒸好食架[我講緊乜...]

 
婆婆: 呢D好似我地食嗰D倉魚.咦!仲有左口

 
食人倉: 婆婆,你食晒我D老表,比你個孫我咬返啖都唔過份啦

 
越行越覺得呢間野奇特:原來青蛙都係海洋生物WOR


行行下先諗起:海洋生物中心...點解仲未見到D海獅,海豚,剎人鯨架搵个職員問下,原來呢度係無架.不過職員提醒我地記得要過海底隧道,因爲有難得一見既HAMMERHEAD SHARK [双髻鲨],於是我地就继續行啦...
 
嘩咁快就過左海,條双髻鲨好鬼细條,所以真係好難見到(咪講話要影相!)


隧道盡頭係迷宫,我一望D鏡就已經覺得頭暈,影完呢张相一開步仲撞埋鏡!艾先生一入到呢就覺得CLAUSTROPHOBIC,所以我地决定U-TURN原路行返出去!


游覽完畢,全程唔洗两個鐘! 雖然我地比左4個鐘停車費,如此令我失望既地方當然係早走早著,快快去揾位飮茶好過!飲完茶去行街市,買左條鱸魚返屋企清蒸,總算得嚐所願

No comments:

Post a Comment