Tuesday 4 May 2010

MAY BANK HOLIDAY去食LUNCH

英國的公眾假期很少...大時大節就只有復活節,聖誕節有DAY-OFF,其餘就係每年5月頭一/尾一[第一個同最後一個星期一],8月尾一 ~ 就係咁多啦

而且放親BANK HOLIDAY都唔好天...一日四季都絕不為奇.

呢個BANK HOLIDAY WEEKEND,天氣一樣反覆: 星期五/六開始凍返,落幾陣雨,琴日陰天左一日,琴晚好大風吹到連架車防盜都響埋,今朝就扮好天,有太陽...睇黎都可以同朋友出去食個LUNCH.
行20分鐘就到我家對面既LEISURE PARK ~ 行到三份一落好大粒雨,要返轉頭攞PUSHCHAIR加RAINCOVER,攞齊野再行,竟然天光返,一滴雨都無 [不過...食飽飽,返到屋企,打電話同PAPI報平安既時候,PAPI話剛剛落雹呢!]
 
地點係BLOG友之間COMMENTS好壞參半既FRANKIE & BENNY'S

一輪思索...只要食得落2 COURSE就一定有位食埋個甜品,所以...決定食3-COURSE MEAL
頭盤係TOMATOE & GARLIC PIZZA BREAD,好啱無澱粉質不歡既卡樂B,一食就食左兩塊~都仲想再要,即係叫左比你個KID'S MEAL等嘥啦...                                       
 
主菜係VEGETARIAN BURGER+CHIPS, 個BURGER燒得好黑呢...有人見我影緊相就開始手多多...                                                         
 
甜品係BROWNIES+ICE CREAM

卡樂B都有自己既雪糕一球,所以唔洗抽我水...呢個小朋友又貪心想食大羹D,又'畢'到漏漏下,又唔肯用BIBS...                               

野食方面: 唔難食,但唔係好好食...(10分滿分就比6.7左右啦)

雖然唔係法國大餐,我地呢個LUNCH都食左3個鐘! 隔籬張檯都轉左3輪! BANK HOLIDAY就好多人一家大細去食,我諗閒日黎會好坐好多.

會唔會再去? 都應該會既...始終叫做就[我]腳囉!





 


 

No comments:

Post a Comment