Friday 21 May 2010

越來越嘆,越食越好...

爸媽來左幾日,因為我媽係無米落肚唔得既飯桶,午餐我已經好懶,一定係粉麵,晚餐一定要有米飯啦.
PAPI一向都唔明點解我地中國人一日可以食兩次飯,而家晚晚都煲飯,攪到佢有時會報名話今晚餐飯唔洗預佢,哈哈...咁我又可以正D我地喜歡既野食啦!

5月17日:薯仔燜雞翼 (難得有骨落地...)

 
5月18日: 清補涼煲排骨湯,燒排骨,黃芽白燜粉絲蝦乾 (卡樂B竟然肯食VEGETABLE!)

 
5月20日: 小棠菜(卡樂B又叫住要食菜...唔通公公D手勢真係好大分別), 清蒸SEA BASS (卡樂B鍾意D豉油,爸媽就話條魚都好有魚味,我又食到變左包尾大班...),個碟專登整比卡樂B既雜菜炒蛋就無人問津.


我仲有好多野想整想食,真係有唔敢想像一個月後會點...

No comments:

Post a Comment