Saturday 24 April 2010

ITALIAN GALORE

MAMI煮飯一向都無黎計劃,一時連食幾日鷄,一時日日餐餐都食飯,呢個就星期無啦啦食左好多日義大利野...
  • PIZZA: ASDA做特價,3鎊幾減到2鎊(仲係EXTRA SPECIAL系列),於是就買隻試下囉. 簡單CLASSIC組合: CHERRY TOMATOES + MOZZARELLA CHEESE. 食落都OK,不過無肉,又蠢到唔醒起可以自己加料...

卡樂B係第一次真真正正食PIZZA,我同佢講晚餐食PIZZA,點知佢以為我話食PITA BREAD,於是一見到個PIZZA就猛叫PITA BREAD,我就將錯就錯話食PITA BREAD
  • "肉醬意粉": 其實係免治豬肉 + TAGLIATELLA(寬條麵) + 一樽JAMIE OLIVER即食意粉醬(因為特價先引到我買...),第一次用呢隻醬既時候覺得隻醬好咸好酸[原來報紙都報導過話呢隻野含鹽量高...以後唔買!]今餐再整一於加多D水同落糖,咁先入得口...                                     
另外又有加左紅椒,青橄欖同紅洋蔥TOPPING既FOCACCIA,卡樂B不停叫住要BREAD BREAD BREAD
不過好彩!都叫做肯幫趁下D PASTA,仲要自己黎,食到'LAU LAU GAO GAO'...                     
  • 到左第二日...我就利用用剩既肉醬來一個變奏...免豬蛋大碗飯!

No comments:

Post a Comment