Monday 19 April 2010

懶媽煮D乜?

近來都唔知忙D乜! 1日都係24小時,仲已經夏令時間多D日光,時間應該覺得見洗D,點知...屋仍然未執好,西文公課仍然有拖無欠,就連BLOG都寫少左...
係咪忙煮野食? 唔係囉!整黎整去都係個幾味,熟晒手啦...
  • 呀蘇蒸肉餅 ~ 因為卡樂B肯食,差唔多個個禮拜都整,工多藝熟,而家整有時會加冬菇粒,梅菜或者就咁清蒸.調味方面都有進步,唔似初初咁淡口得濟.希望卡樂B繼續支持!!!
  • 叉燒 ~ 又係差唔多個零禮拜就整一次,整得咁勤力係因為買左樽海鮮醬,唔用就會嘥,加上一次燒一PACK肉就可以有3-4餐存貨,好啱我呢D懶人...
不過...近期煮得頗多日本咖哩! 印度咖哩我好鍾意食架,不過因為艾先生唔食,我剩係會買READY MEALS,食味梗係同自家製有距離啦!加上印度咖哩雖然好食,但可能香料成份既多又重,我好多時食左都會瞓得唔好,真係少食為妙... 好彩!諗起D日本咖哩係甜既,係唐人超市又見到又得買.於是又比我發掘到D煮食新靈感:
預先煲淋薯仔,紅蘿蔔備用.先爆香洋蔥,蕃茄,青豆,然後加入雞肉,雞肉表面有淺金黃色就加入薯仔,紅蘿蔔,再加入水慢火煮熟,到雞肉差不多全熟就加入咖哩磚.咖哩磚煮到差不多溶晒就開始試味,加入適量清水調教咖哩汁濃度.
兩磚咖哩~卡樂B以為係朱古力,想攞黎食!
S&B呢個牌子MEDIUM既口味都我來講都夠辣,不過要卡樂B都可以食就要中和返D辣味.朋友介紹加入蘋果蓉就可以將咖哩變得甜.我用兩磚MEDIUM咖哩就落左差不多2/3個蘋果蓉,效果一流.
一個餸有5樣蔬果,又有肉,又開胃,整一煲又有2餐存貨[雪過好似D雞肉有淋D,個汁仲好味D],抵整!
另一個更懶既晚餐 ~ KEBAB. 我又好鍾意食KEBAB,因為我鍾意食羊 (不過又係得我一個人食...).要我自己一手一腳整羊肉串我就唔會啦...買一包雪藏羊肉串係冰櫃STANDBY, 雪藏羊肉串包裝上教用微波爐叮熱就食得,但係用焗爐焗20分鐘就正好多!切好蕃茄,青瓜,生菜,用多士爐烘熱PITA BREAD, 加入大量SWEET CHILI SAUCE就可以開餐!


No comments:

Post a Comment