Thursday 15 April 2010

大食會

上星期借復活節假期呢個籍口,我同幾個朋友FAMILIES就攪左一次大食會. 我準備左既菜式有...
  • 可樂雞翼
好多鬼佬都唔慣要噒骨,有D直頭覺得要係個口吐返D野出黎係好無儀態幾食相,所以呢度D雞翼都係當CHEAP野咁賣.
鎊零銀一大盒,有成10隻,我地咁識食既中國人又點會放過?
買兩盒,切走雞翼尖再將雞槌同扣針斬開,食起黎就好方便!之前一晚用生抽,老抽,燒酒,麻油,姜,蒜頭,胡椒粉醃好.
第二日就用少少油,中慢火將雞翼分批煎至淺金黃色.
煎好就可以全部雞翼返落鑊,加一罐可樂繼續煮.
耐不耐兜下D雞翼,等每隻翼都可以浸下D可樂.食譜又有教唔好冚蓋煮,唔係會LUT皮LUT骨.
雞翼熟透就可以上碟,剩返既汁就繼續煮到杰身淋返上碟雞翼.                                      

  • 西班牙奄列
詳細做法可以參考我以前寫既呢篇BLOG. 好耐無整啦,竟然連重要材料之一既CHORIZO都唔記得買,好彩CALL得切PAPI代買
今次煎既時候猛火左少少,整好後放焗爐保溫又唔記得落錫紙封住,所以個樣有D黑同乾,仲有個大峽谷[失敗,失敗...]
話明係大食會,當日我地D野食擺滿成檯架,除左我個兩味,仲有港式豉油皇雞肉炒面,菠蘿炒飯,泰式焗魚柳,葡式焗鱸魚加埋白果腐竹糖水....



我當然又係食到最後先停手個個啦...

No comments:

Post a Comment