Sunday 4 April 2010

大頭菜+豬肉

雖然我去唐人超市都算方便,但唔係次次都可以買到'心頭好'架,所以去到見到有想食既野我就唔理三七二十一,買左先算!結果...買買埋埋又煮餐懞!

幾日前買左青蘿蔔,白蘿蔔呢兩種大頭菜,今日就要攪掂呢兩隻野.
  • 青蘿蔔可以整D乜?一定係別無他選既青紅蘿蔔豬肉湯啦!

[註: 如果買唔到青蘿蔔,可以係各大超市買SWEDE代替,又平又易買到,以後幾時想飲都可以煲啦!]
  • 白蘿蔔...我今年食夠蘿蔔糕啦,加上D古老人家話過左正月15 白蘿蔔就唔靓,整糕唔好食WOR,我就唔整蘿蔔糕囉!於是我番做呢個白蘿蔔燜豬肉.
最緊要係樽柱侯醬~不過呢度無'李錦記'買好耐啦...

唉...同介紹呢個食譜既BLOGGER一樣...衰甜.見隻蘿蔔成尺長,我落左唔夠一個手指公咁多冰糖JA.


預左艾先生唔食呢個菜架啦[佢走寶LU],最緊要係撈飯比卡樂B,佢就識貨呢,食左一大碗.我又可以整定多D放入冰櫃慢慢食

三種唔同款既大頭菜加上唔同部位既豬肉就整左兩款截然不同既菜式,我諗呢個都係烹飪既一大樂趣!

No comments:

Post a Comment