Saturday 31 October 2009

巴塞隆拿: 住

經過多番考慮,朋友推介,上網揾料之後,我地決定租APARTMENT,唔住酒店.

原來APARTMENT嘅選擇都唔少架:二人世界可以住STUDIO FLAT,攪家族聚會要揾間大宅,頂樓複式單位又有,要方便一落街就可以浦嘅又有,日日陽光與海灘嘅都有! 我地嘅要求就梗係'平靚正'啦
 
揀左呢間APARTMENT最大好處係有一間正式嘅睡房,卡樂B要早訓都唔洗比廳嘅燈光,電視聲,我地嘅傾計聲騷擾到.

 
廚房就更加係MUST啦!食早餐啦...

 
卡樂B都好習慣呢間'臨屋',佢最喜歡嘅就係呢副超大煮飯仔.

 
仲有呢個點爬都得嘅地櫃.                     

 
全屋唯一禁地就係個騎樓,有得睇,冇得出...


APARTMENT內部我地都頗滿意,單位係舊樓翻新,仲加裝左部LIFT上落(全棟7層高,同香港D唐樓一樣),但舊樓始終地方有限,每層樓嘅LANDING都係僅僅夠位打開LIFT門,我地就要係兩級樓梯之間身手拉住LIFT門同卡樂B先可以上落,都有D危險...如果我BOOK之前知道西班牙D舊樓係咁,我就會問清楚大廈本身嘅ACCESSIBILITY先決定BOOK邊間APARTMENT囉!

No comments:

Post a Comment