Saturday 10 October 2009

救援物資 ~ All mine, nearly!

上次收到嘅包裹,成箱都係卡樂B嘅,佢就HAPPY 啦,不過拆到手軟嘅係我今日終於輪到我HAPPY下

郵差送個箱黎個陣,我係廚房開緊奶,又開緊洗衣機,根本聽唔到啪門聲.好彩攞樽奶出廳見到有架車白色貨VAN停左係度,我如常去窗口八下,見到有個著住郵局職員螢光背心嘅人楸住一個香港郵局包裹箱去隔籬屋啪門. 嘩!我即刻敲窗叫佢過黎問問先...個箱當然係我架啦!!!
 
接左個箱入屋,卡樂B就奶都唔飲要去開箱檢查...

一打開,散水...[一定係比小甜甜嚇親]

要一舊舊報紙翻開先見到今次收到乜救援物資,計有:

迷你月餅,清補涼湯包,無花果.同埋呀媽自發加送嘅螺頭,小元貝,蠔士(正!不過要小心膽固醇...)
 
廚房煮食道具...[呀媽仲話想寄個湯煲比我架,英國唔係落後得咁交關呀!]

呀媽知道卡樂B整爛左隻飯煲腳,又覺得我個煲太細(其實2-4人煲,我覺得好FIT架!),即刻買左個大(好多)嘅新煲比我.唔係高科技型,不過我覺得都好好用啦,太高科技有壞好難自己拆開檢查嘛!
 
相信呢個煲會用得好耐.
 
其實卡樂B點會無禮物呢! 迷你扭蛋機一部,奶都未飲晒就要玩...

好趣置嘅金寶番茄湯外套[多謝舅父],婆婆織嘅小冷頸巾[多謝婆婆]

最後...艾先生話可以睇埋D新聞先扔D報紙










No comments:

Post a Comment