Sunday 25 October 2009

多一個鐘的週末

每年10月份最後一個週末,英國跟其他行DAYLIGHT SAVING TIME嘅國家一樣,要係星期日凌晨撥返慢一小時,感覺上星期日就"賺"左一個鐘,繼續懶床又好,早起去晨運又好,大家鍾意點洗呢個鐘都得! [相反地,轉夏令時間就少左一個鐘~返工遲到就好真係會好遲啦!]

卡樂B由星期四開始傷風咳,到星期六都未有好轉,唔多舒服嘅卡樂B攪到成9點半先訓得著,我就11點鐘先準備換片同餵奶啦,當PAPI準備換片,卡樂B喊了,原來嘔...一番清理功夫之後,已經係12點幾,撥返慢一個鐘,時光倒流返到11點幾,小朋友一有唔舒服,晚上往往係最辛苦嘅...今晚仲送多一個鐘比我

結果真係時光倒流兼歷史重演,卡樂B再嘔多左3次,好彩份量不多,我就洗多2條大毛巾...

12點幾再次慢慢SETTLE卡樂B入睡,PAPI一移開少少佢就即醒,為左遷就佢嘅睡姿,我同PAPI就要好似D後宮妃嬪咁訓到打橫打直...

攪到成差不多兩點卡樂B先熟睡,星期日早上9點半(冬令時間8點半)就醒晒...今年我賺返黎呢個鐘就好不幸地...好難挨

No comments:

Post a Comment