Saturday 31 October 2009

巴塞隆拿: 行

除左帶卡樂B返鄉下探親,今次係第一次帶住卡樂B HOLIDAY.為方便起見,我地揀左巴塞隆拿,因為以前去過,又識得講,起碼有乜事(TOUCHWOOD!)都知少少地頭同講乜野求救嘛!

今次搭EASYJET,真真正正係NO-FRILLS AIRLINES,連CHECK-IN劃位都唔洗,主要係跟CHECK-IN先後決定登機組別,上到機有位就任揀任坐.又可以比錢買SPEED BOARDING,就算遲去到機場都可以比無買SPEED BOARDING 但又最早去機場排隊嘅乘客早上機.收費係以每程每位乘客計(仲講明一訂SPEED BOARDING就成個GROUP都要訂,等你唔可以派一個代表早D上機霸位) 計計埋埋每張機票就要比多10幾鎊,唔想多比錢嘅話就要早D去機場排定隊等CHECK-IN... 我地飛中午,加上我一貫寒底作風,唔想比多個幾十鎊,一於早D去排隊!

哈哈...多得卡樂B帶協,我地原來係屬于緊隨SPEED BOARDING (SB)上機嘅SPECIAL ASSISTANCE (SA)组別,唔洗比錢/唔洗早排隊都可以早過其他人上機,當日班機大概係半滿,CHECK-IN時櫃位小姐已經話卡樂B都會有自己嘅位,就係咁,大家就好輕鬆上機.
卡樂B就好好利用左自己嘅免費座位訓足全程2粒鐘


到步後搭機場巴士到市中心,拖住隻唔肯坐PUSHCHAIR嘅卡樂B加上行李/雜物,唯有打的去APARTMENT,之後要去超級市場上貨又要再打,我同艾先生都覺得D的士大佬唔多友善,艾先生都叫做係同聲同氣嘅鄉理,但大佬們就連最基本客套話都無兩句...唔通聽得出佢唔係本地人就唔LIKE我地

其餘時間我地外出都係步行居多,不過都買左張可以坐10程市內交通工具(如地鐵,巴士)嘅多程票同艾先生兩份用.有D地鐵站有LIFT可以落到地底,有D就要自己抬住部車上落樓梯,有部分地鐵站就做緊改建/裝LIFT工程,個D地方就沙塵滾滾,似足當年香港周圍掘路起地鐵一樣混亂...

卡樂B一落地走動嘅時候我地就要特別小心.係英國出境過保安檢查時就比佢走甩過一次,以為佢走左出去候機大堂,大叫一聲後先發現細細粒嘅佢鼠左去一班睇場職員後面,比佢嚇死.
話說巴塞扒手同拐子佬都猖狂,我地就更加要加緊防範:

 
要咁帶住卡樂B上街係就係難睇D,總好過有甚麼不愉快事件發生啦...


No comments:

Post a Comment