Saturday 31 October 2009

巴塞隆拿: 食

由買左機票開始,一諗起呢個TRIP就滿腦子都是TAPAS,西班牙海鮮飯... 這些都是我的致愛,不過冷靜下來一想...真係可以想食乜就食乜?

卡樂B平日都算係早訓,但西班牙餐館往往是晚上8/9點後先開始多人去食晚飯, TAPAS就差不多任何時候都可以食到,但係真真正正適合幼童嘅食物又唔多...加上卡樂B近來飲食方面好挑剔,好多時剩係肯食白飯,見到少少顏色係飯上面都另晒頭,蛋糕甜點就多多益善...為左照顧卡樂B嘅飲食(同埋荷包),我地決定租APARTMENT,起碼有個爐煮少少野食比卡樂B打左底先出街,煲煲滾水整杯茶都得呀,唔洗下下都要上餐館解決.

我地就帶齊一切煮食道具,米飯,到步後再到超級市場上貨.講起上貨,好多體驗都同我地鄉下一樣,可能真正嘅西班牙生活就係咁?
  • 水喉水不適宜飲用,所以我地每日都要'托水'~好彩有PUSHCHAIR...
  • 新鮮牛奶唔容易買到,來貨唔多,要好早去超市買,手快又,手慢無!不過最大問題係D鮮牛奶係用膠袋包裝(好似買MOZARELLA CHEESE...)一次一定飲唔晒1LITRE,又要揾樽裝住,所以我全程比卡樂B飲奶粉.
  • 麵包好貴! 675g一包切片方包買成3.09歐羅(歐羅而家同英鎊1對1),我地係英國D方包係900g一包,多數賣£1.3(都被人鬧話貴左好多!),有PROMOTION就£1都有交易...[終於揾到一樣野係英國平過西班牙!]
上一次返鄉下,卡樂B係15個月大,我地都唔敢比太多其他食物佢試.今次我地就比較放鬆.係APARTMENT玩煮飯仔之餘,佢都有機會嘗試一D真正嘅家鄉風味
 
CROQUETAS係我最鍾意嘅小食,基本上係薯茸加入西班牙風乾火腿茸,雞肉茸舖上麵包糠炸熟,咁香口,卡樂B鍾意食係意料中事!
 
另外一種小食就係西班牙油炸鬼(CHURROS),呢度賣嘅係CHURROS MADRILENOS ~ 馬徳里款式,外表比較修長.
 
我地鄉下個D就似廣東油炸鬼多D...

我係香港嘅西文老師都話如果發起癲上黎想食CHURROS就會去粥舖買廣東油炸鬼,點朱古力醬,係西班牙大多數人都會叫一杯好濃熱嘅朱古力或者灑糖粉伴食.
 
卡樂B又會點食呢? 淨食呀唔該!




另外,我終於有機會嚐到一鑊好出名嘅西班牙海鮮飯,我地成日睇D旅遊雜誌,WEBSITE介紹嘅西班牙海鮮飯都係好黃嘅,99嘅家傳咪方煮出黎都係黃色架.但今次見呢鑊係偏向深啡色,D飯食落好似用好靚好醇嘅醬油煮出黎一樣(不過係唔鹹嘅!),D海鮮(尤其係D墨魚)入口即溶...食過呢鑊飯之後,我唔打算再係屋企自己整囉,因為一定整唔番呢個食味. 會唔會再黎食過?會!一定會!!不過一定要賣甩唔嗜海鮮嘅艾先生,我就可以更加享受我嘅FAVORITE...





No comments:

Post a Comment