Tuesday 29 September 2009

白蘿蔔炆豬肉

得閒去D BLOGS遊蕩一下就成日都揾到煮食新靈感...

見左蘿蔔炆腩仔呢個食譜好耐,一路我都記住屋企有齊晒所有材料,剩係等買到靚白蘿蔔就隨時可以開工.

終於見到鬼佬超市有唔錯嘅白蘿蔔,都唔太貴,就執左一隻落車仔,去到SELF-CHECKOUT先發覺唔記得白蘿蔔英文點叫,唯有叫收銀求救. MOOLI呀!下次記住啦! 800g (一斤四兩),兩鎊零銀有找(~港幣廿零蚊),以呢度消費水平來講算好抵啦,好開心報告比呀媽知,呀媽話香港賣個半銀錢一斤咋!

ANYWAY,等左兩日先有時間整,條白蘿蔔都有D皺皮啦...拿拿臨攞齊D材料影張大合照先!

咦...乜雪櫃個樽唔係柱候醬咩?

條白蘿蔔唔等得,D腩仔又溶左雪唔可以再番雪,最大問題係我想食白蘿蔔好耐...忍唔住啦,唯有纂改食譜...
 
爆香蒜頭,薑,八角就落豬肉,豬肉一上色就加入白蘿蔔,爆多一陣,加入[蒜蓉豆豉醬],冰糖,加少少豉油整色整水,炆到豬肉淋就得(個零鐘啦)!

炆嘅時候無我好期待可以聞到嘅個種香味,一定係隻醬累事!我諗下次再整我會加D蝦乾調下味,最緊要係即刻去唐人舖買番樽柱候醬睇門口!






No comments:

Post a Comment