Tuesday 15 March 2011

再黎抹茶紅豆蛋糕

每年生日都會收到OFFICE同事送既生日卡,壽星公/壽星婆通常會生日過後帶D SNACKS 返OFFICE作為道謝,我就趁機會試多次整呢個蛋糕 [食譜在此]。

上次整既係走綠茶版,今次终於買到綠茶粉,制成品應該比較似樣啦!



雖然個餅係低難度制作,但由於我懶懶閒之過,做起黎好趕呀!越趕時間就越多野攪!卡樂B見到我攞MIXING BOWL就拿拿聲去搬檯搬櫈入厨房準備幫手樣樣都話要自己黎。。。




一輪混戰之後,入得爐LU!



出爐。卡樂B就梗係想第一時間食返件啦!MAMI要好費唇舌解釋比卡樂B聽個蛋糕係MAMI整比同事食既。仲要應承第二日整過一個比佢先得!



同事都覺得個餅好新奇。雖然已經跟足食譜落1.5小匙綠茶粉,但我都係覺得唔够綠茶味。

今日卡樂B都不停問住MAMI佢個蛋糕係邊度。於是我就等佢訓左即刻開工整返個蛋糕比佢。一脚踢,唔洗10分鐘就攪好盤麵槳。今次我加多左綠茶粉既份量到差不多3小匙,麵槳都比第一盤深色。



但同原食譜比較,都仲好有分别。。。點解呢?

 

No comments:

Post a Comment