Friday 28 August 2009

Toyug Chighirtmasi

今次好勇:連個菜名點讀都唔識就試整. 原因只有一個~咪就係卡樂B囉!

我同艾先生都係愛蛋之人,正正得正,卡樂B竟然係唔鍾意食蛋嘅,早餐我食烚蛋想比少少佢試下,舊蛋都未到嘴邊佢已經作晒嘔...試左一排先發現佢剩係食有茄汁豆混埋一齊嘅SCRAMBLED EGG,攪到我都唔敢用蛋整餸比佢食...

某日,我又無聊上網...比我見到呢個食譜,其實係阿塞拜疆菜,譯做雞.蛋 (CHICKEN WITH EGGS)
 
四樣材料:雞肉(有無骨都得),洋蔥,番茄,雞蛋
 
爆香洋蔥留起備用,再落D油加牛油將雞肉煎至淺金黃色,加鹽/胡椒調味,加入洋蔥/番茄(或茄膏),中慢火煮20/25分鐘.

 
等雞肉煮熟,洋蔥/番茄到溶溶地就可以落蛋,我用左焗爐黎完成最後呢個步驟,轉晒鑊雞落焗爐碟,淋蛋漿上面.
 
15分鐘後D蛋SET就攪掂,有得食!
 
頂級為食豬卡樂B又坐係度等食啦!

D蛋混入左洋蔥/番茄嘅香味好易入口,所以佢都肯食啦~謝天謝地,就算艾先生唔嗜食雞都好比面食左幾件送飯,我就更加唔洗講啦... 

呢個菜我做得正唔正宗就唔知啦!不過唔難做,好玩.個賣相懶HOMEMADE/ AUTHENTIC,D材料易買又有營養,我一定會再整!




No comments:

Post a Comment