Sunday 30 August 2009

還我清白...

今日星期日,MAMI噚晚成3點先覺覺豬,卡樂B就如常早睡早起...,PAPI好旱有地帶左卡樂B落樓下,整左早餐仲餵卡樂B食埋.我就幸運地懶床至9點零先爬起身~因為奇怪點解仲未响鐘叫我落去餵仔,原來佢哋已經食飽飽.

取消左去教堂[SORRY...],PAPI就開工清理後園嘅雜草,卡樂B玩夠之後就開工小睡...見大家咁勤力,見廚房有空檔,就趕緊開工!



整左幾次MUFFIN,其實都係出貓用預先混合好嘅盒裝MUFFIN粉.最近買左幾本COOKBOOKS,睇落要自己溝粉都唔算太複雜,我就揀左簡單中最簡單嘅一款試整.

BERRY BUTTERMILK MUFFINS


 
預備一盤乾料,一盤濕料,攪埋一齊...

 
落埋盤藍梅就可以盛入紙杯模入爐. 因為我貪方便,無用焗MUFFIN專用焗盤,所以...

 
每個MUFFIN都造型獨特,方嘅有,尖嘅又有,唯獨無圓嘅,要我再整都整唔返




艾先生見到盤餅,疑問就黎啦. 點解D MUFFINS 白矇矇...係咪未熟呀?咁嘅樣,可能成盤唔要得啦,唔好比卡樂B食啦...

我就當然心有不甘啦! D係顏色比較淺,但個餅真係熟個BOR.其實我CHECK盤餅個陣都有呢個疑問,所以RECIPE話焗20分鐘,我都再等多10分鐘,做多次牙籤測試先熄爐...
 
最實際嘅測試莫過於親身試食,於是我就開一個試吓...

 
卡樂B當然要試食埋一份啦[PAPI點都阻止唔住]!


我覺得RECIPE話比250g藍梅好似好多,所以我剩係落左150g.好彩落少左,因為食落都頗酸.
卡樂B食左幾啖,突然嘔呀,艾先生更加認為D餅唔熟. 其實卡樂B試食之前先啱啱食飽飯加乳酪,最大可能係D藍梅太酸令到有少少反胃.

攪返乾淨卡樂B,我就再自我檢討,睇多次個RECIPE:
  • 本書都話係PALE GOLDEN BROWN喎,即係我無焗唔熟D餅啦!
  • 唯一問題係...BAKING POWDER [人哋寫1 tbsp, 我落左1 tsp...],唔怪得餅身咁硬啦.
比人諸多批評之後,我都疊埋心水要一個人承受晒D餅架啦...1盤12隻,試食左3隻...臨訓包返好剩返個D聽日食...
 
咦...乜我屋企有老鼠呀

No comments:

Post a Comment