Monday 17 August 2009

今時今日咁嘅服務態度點得架!

我諗係英國無人唔幫趁瑪莎,艾先生全身衣著百分之九十以上都係瑪莎出品,仲係咁多年都係著返同一款. 係呀! 因為有D BASIC ITEMS 係常青GA MA,著舊左照買返就得. 上兩個星期去睇,無SIZE, 問左話呢個星期會補貨, 入到去係架見唔到有啱SIZE, 我就走去揾人CHECK 貨LOR. 店員話舖面無呢個SIZE 賣啦,不過我可以係網上買,24小時前嘅存貨紀錄話買剩兩條. 我問可唔可以幫我ORDER係舖攞, 佢話而家唔做呢個服務啦... 我問佢網上訂購係咪要比郵費,佢話唔清楚 ,佢剩係跟公司指示提議客人用網上訂購服務,我就好隨便咁比左D COMMENTS: 你連呢D咁基本嘅資料都比唔到我就叫我上網訂啦? 無端端要我比POSTAGE,上網買,我無時間係屋企等送貨,有FAULTS我又要比錢寄返件野比你地更換...

呢個時候有個樣似做得耐D嘅呀姐行過,佢即刻叫埋呀姐過黎幫手,以下係我地嘅對話:

姐: (跟據個MON顯示嘅資料讀左比我聽), £3.95, 2至5日送貨, £4.95就訂購後第二日送貨.
我: 我都已經係呢度啦,你地都仲叫D個返屋企用網上購物? 唔通你地唔再想D客黎SHOPPING?
姐: 我都係跟公司指示講: 你需要嘅細SIZE,網上先有得賣...
我: 吓...細SIZE人就要上網買,夾硬要比郵費? ... 如果我而家就買兩件唔啱SIZE嘅返去,然後再攞返黎換SIZE, 舖面無貨,咁你地會唔會幫我訂返啱SIZE 嘅比我換返?
姐: 唔得,因為而家已經無左ORDER呢個服務.
我: 咁我已經比左錢都唔可以訂? 唔啱SIZE又無得換, 點算?
姐: 我地會退返D錢比你...[天呀... 我而家係要貨唔要錢呀!]
我: 我真係覺得好無道理. 唔做免費訂貨都算啦, 我問到買左要換SIZE都話無得訂黎換! 我特登抽時間黎呢度買野竟然叫我返屋企用網上購物...
姐: 你可以同總公司投訴呢個新制度 [仲要我繼續嘥時間???]
我: OK, 我諗我會叫我先生以後去第二間公司買衫.

其實一路以來係瑪莎(或者英國)買野,我都覺得顧客嘅權利有好多,不過就好多人會利用呢D權利黎攞公司便宜: INPULSIVE BUYING之後又攞返哂返去換錢; 得閒無野做就買埋一堆返屋企比人揀,唔鍾意又攞返黎退貨換錢; 求其見無SIZE就去訂貨,訂左貨又唔PICK-UP; 著一次又諸多藉口話有問題要退貨...所以D公司嘅CUSTOMER SERVICE係永遠都排長龍. 聖誕,新年之後仲更加恐怖,難為我呢D咁GENIUNE嘅SHOPPER就無法買到要用嘅野...真係乜野世界

No comments:

Post a Comment