Tuesday 11 August 2009

呀媽,請收睇!

係亞媽心目中,仔女再大再老都係細路仔,唔識野. 所以每次講電話都仲有好多煮食錦囊要傳授,雖然我唔識煮九大簋,但係我D野食都算食得落肚架...

我好鍾意冬瓜炆豆腐卜,不過呢度難揾豆腐卜,而且大熱天時食又好似比較"立口",諗起以前成日食嘅冬瓜火腩同埋我地試過整嘅蠔豉豬肉炆冬菇都好好食,所以就參考左呢兩味餸嘅材料,做法,整左以下呢個餸: 冬瓜腩仔炆冬菇.

需要嘅材料一眼見哂 ~ 冬瓜,腩仔,冬菇,蠔油


我用左最懶嘅方法黎煮:腩仔出好水,用片薑爆香冬瓜,加入冬菇,腩仔,加水慢火炆一個鐘,落蠔油再炆多半個鐘就收火食得!





比你見到我咁整,你一定會話:應該用少少油,燒酒醃下D冬菇,咁炆起黎先香!

不過...我用懶方法整出黎都好好食,都未開飯我已經出一啖,入一啖食左好多冬瓜,最後要切埋剩返個半份冬瓜炆埋落去先至夠有多一盒收落冰箱遲D食. 呀!最緊要係卡樂B都好鍾意食呀!!!

所以...呀媽,請你不用擔心你個女同埋個孫會餓親!

No comments:

Post a Comment