Thursday 6 August 2009

一成一敗~打個和...

講敗左D乜先啦...估唔估到我想整乜野?

我都驚會發得緊要個紙杯頂唔順,特登落左雙重...

點知一落蒸籠就塌哂....

善後工作仲好金添

其實我學人整馬拉糕LOR!見D食譜教話用碟蒸,糕底會難以升發,沉底,但係又諗唔到可以用乜野其他容器代替,記得馬拉盞都好似係用蛋糕紙杯仔,所以就攪成咁... 但食落都好味,有時間我要再諗下點砌個蒸盤先得

忘記失敗,努力向前! 上個星期整完西班牙雞煲之後仲有CHORIZO未用完,今個星期到期食唔切就會哂,如果再整雞煲就一定有投訴...所以我就上網揾下有D乜野可以整.比我揾到呢個食譜: PORK WITH PAPRIKA & OLIVES,又係一煲過容易整/HOMEY/ HEARTY DISH. 睇埋其他人比嘅COMMENTS,我都跟據我個人喜好改動左個食譜少少.

我用NECK FILLET (出奇的嫩同淋), 撲左麵粉先落煲爆香.

跟住就可以爆香紅洋蔥,落埋CHORIZO, PAPRIKA.

加豬肉爆多一陣就可以落番茄,清雞湯轉慢火煮一個鐘.食譜教話成煲放入個低火焗爐焗一個鐘,我就開最細火係爐頭燜.

一小時後就加雞心豆,青橄欖. 我將青橄欖份量減到好少(10粒左右切碎) ~ 因為買錯左夾有鹹魚仔嘅青橄欖,鹹上加鹹[卡樂B點食呀?]. 再燜一個鐘...(我就45分鐘左右加料,然後再加45分鐘就收火.

起菜!今次仲認真到落埋PARSLEY添

物以罕為貴, 整好擺一小碟係廚房, PAPI 就猛話好食, 又話我唔整多D ~ 其實我雪起左3份: 1份我嘅,2份卡樂B嘅)...不過如果我成煲擺係度佢又會話咁夜點食咁鬼多肉? 好難伺候嘅醃尖大少...

呢個菜煮出黎無雞煲咁肥/多油,不過就偏鹹. 未開飯我就比左少少卡樂B試食,佢不停行返轉頭再要,真係非常為食鬼!

到第二日又加左鬼佬節瓜落去燜一燜,煲埋煲白飯,一個公仔麵湯碗咁上...食到要抬住個肚

No comments:

Post a Comment