Monday 26 September 2011

MACANESE MINCE

MAMI有朋友係澳門長大既葡國人,佢哋整嘅家常菜同我地既廣東家常菜又有唔同啦!今次朋友介紹左一個好易整又好送飯既菜式。

MACANESE MINCE = 澳式免治,朋友屋企叫呢個餸做MINCHI。

材料:
薯仔一個:切粒用油炸熟備用。[怕熱氣既話,可以唔炸,烚熟薯仔]。


免治牛肉一份:放入調味半小時左右,(MAMI用猪肉)。
洋葱(半個),葱頭(SHALLOT) 2粒,蒜頭2-3粒:全部切粒。
黄薑粉(TUMERIC):1小匙。


做法:少少油起鑊,落洋葱/葱頭/蒜頭,加入黄薑粉兜均。洋葱/葱頭/蒜頭軟身就加入免治,中慢火兜下炒下,煮到水同油都乾晒/免治乾身就可以加入老抽整靚D色水/調味。[仲可以加少少喼汁(WORCESTER SAUCE)]。

[MAMI自把自為加入左青豆。]

然後加入炸好既薯仔粒,兜均。完成。


要卡樂B試食新菜式,唔容易!

不過MAMI次次都係講個堆對白:乖啦!試一啖咁多啦!未試過唔可以話唔食,試左唔鍾意可以吐返出黎,MAMI就以後都唔會再叫你食呢樣餸,OKAY?

卡樂B仲要問多句:以後都唔好再整BOR!

苦口苦面食左一啖。。。Hmmmm。。。NICE!

MAMI:咁仲要唔要多D?[呢個仔有時係好有禮貌地講聲NICE,其實唔鍾意/唔會再食架!]

卡樂B:YES, PLEASE。

就係咁,卡樂B今餐就全程食MINCHI,最緊要羹羹飯都跟有炸薯仔同免治就得啦!最後,MAMI預備左STAND-BY既叉燒都無食過呀!



要卡樂B食埋D 蕃茄仔又點做呢?MAMI耐不耐就話:你唔好掂MAMI D 蕃茄呀!蕃茄係MAMI架!一講卡樂B就會即係擺一粒入口,MAMI要扮見唔到,問返邊個咁曳食晒D蕃茄!講得幾次,碗蕃茄就落晒卡樂B個肚。MAMI最後就讃埋卡樂B係好强壯既No. 4(就黎4嵗嘛!),個仔就當堂覺得自己大個晒,好叻仔咁!下次要鼓勵卡樂B食其他野都可以用同一個辦法:真係橋唔怕舊,最緊要受!



15 comments:

  1. 免治我都鍾意架, 我之前自己試過整, 不過同餐廳味道唔同。下次要跟你呢個食譜整。

    ReplyDelete
  2. 原來餐廳都又呢味餸架?

    ReplyDelete
  3. 我都知呢個菜, 但幾油膩right ?

    ReplyDelete
  4. 我覺得煮左出黎都算OK 呀!我無落油醃免治。

    ReplyDelete
  5. [真係橋唔怕舊,最緊要受!] very good 橋 la.....^^

    ReplyDelete
  6. It's me again ! Just want to tell u YK Chan = Mrs Cook...I don't understand why diferent names are shown >< 卡樂B 好可愛...nice to meet u !!!!^^

    ReplyDelete
  7. 是的,好彩暫時仲行得通。。。

    ReplyDelete
  8. 這個飯是我每次回澳一定食的...

    前2日我都學整了....

    ReplyDelete
  9. 又薯仔又飯,好高澱粉質.

    ReplyDelete
  10. 會BLOG嘛?我想睇下你既食譜/做法分别呀!

    ReplyDelete
  11. 是的:絕對係减肥大敵!

    ReplyDelete
  12. 呢味係土生葡菜, 好多餐廳都有

    ReplyDelete
  13. Your son so cute.

    ReplyDelete
  14. 我都覺得攪笑+老套,但個傻猪仔又buy。。。

    ReplyDelete