Friday 9 September 2011

又收包裹

今朝未够九點就有人啪門,一定係收大件野!BINGO。。。香港寄黎既救援物資。

今次係一個鞋盒咁大咋。。。















就到中秋,MAMI實會冤屋企寄月餅比我,今年收到迷你白年蓉蛋黄+茶葉一包。仲有好CLASSIC既纸燈籠。
















卡樂B知道呢D係MOONCAKES, MAMI話等陣可以食月餅,但卡樂B話'THE MOON IS NOT OUT YET...' 哎吔。。。MAMI好心急想食架嘛!又要再等先食得。。。

酸梅湯。。。夏天想飲,落左ORDER,中秋先收到貨。。。哈哈哈
柴魚,火腿,豆豉:擺埋慢慢煮/慢慢食。
齋燒鵝,SURPRISE!



IPHONE 既SKINS,呢邊賣起碼5-6鎊一隻,香港買呢兩個有找!















卡樂B又收到D咩呢! 梗係車啦!



仲有海綿寳寳TEE。秋涼啦!要著多件長袖TEE打底再套短袖先得!

11 comments:

  1. 下面個留言係我試下點用, 因為我未去過 blogspot 留言呀! 不過宜家識喇!
    有香港寄物資俾你咁好, 咁大箱嘢 shipping 係咪好貴? 卡樂 B 有冇玩過燈籠呀? 我都帶咗幾個燈籠返嚟, 我都有得玩! 宜家後悔冇拿月餅過嚟呀!!!

    ReplyDelete
  2. 我最後無買冰皮月餅,覺得一隻細細的3 pounds好貴呀!剛好明天和星期二我都在倫敦。就等星期二看看有沒有特價再打算。

    ReplyDelete
  3. the moon is not out yet... hahahahah XD

    ReplyDelete
  4. never thought we can only have mooncakes when the moon is out!

    ReplyDelete
  5. 3鎊又真係唔平呀!冰皮好快過期,CHECK真EXPIRY DATE先好買呀!

    ReplyDelete
  6. 謝謝來訪!今次呢箱郵費係3百幾蚊。卡樂B玩過電燈籠,呢D纸制既就當手風琴咁玩!唔帶月餅咁失策呀!!!

    ReplyDelete
  7. 柴魚:我都剩係想買黎煲粥咋,唔知仲有乜可以整,要上網research下先得!

    ReplyDelete
  8. 收到物資是最開心的....
    見到你的酸梅湯, 才想起我買漏了呀...

    ReplyDelete
  9. 海綿寳寳TEE呀!!!

    ReplyDelete