Monday 12 September 2011

亞州材料。中國口味

上星期出城既街市行睇睇檔亞州檔有乜野賣。

呢邊講既ASIAN泛指印巴籍人士,但好多食材其實都係我地係香港煮食常用到既,例如:白蘿蔔,合掌瓜呢D,而家就連鬼佬超市都有得賣,但貴同埋唔係咁靚。反而去‘呀差’雜貨鋪或者街市檔就有機會揾到D好野。

今日無苦瓜賣!見到個次又無恨食,今次想食就揾唔到買。。。

但都揀左幾樣野。絲瓜,豆仔,芋頭仔。盛惠2.6鎊,覺得幾抵買!


絲瓜。。。其實係香港都唔係成日食,不過屋企個D史雲生雞湯盒又印左個上湯浸絲瓜既食譜,望落都唔錯,咁就揀左一棵試下啦!

有雲耳,杞子,仲落左幾塊肉片,有湯又有餸。。。唔錯!


豆仔。。。舊年公公過黎玩行街市見到都想買呀!但無時間煮,MAMI就到而家先想起可以買D食下。

煮左“炒豆仔”(娘家既叫法),不過除左豆仔,仲會加入碎肉炒。炒好之後,MAMI掙扎左一陣,加唔加料好呢?最後。。。大碗飯就變成左:豆仔肉碎太陽蛋飯。


芋頭仔。。。中秋應節食品之一。鬼佬超市幾個星期前都見到有賣,3鎊銀1kg,街市賣2.21鎊咋!

烚熟去皮蘸砂糖食!细個個陣鍾意食都係因為可以食砂糖,MAMI都應該有10幾年無食過。今日整左叫卡樂B試下,卡樂B話唔食架。但MAMI話要試過先可以話唔好食/唔食。試左覺得好難食可以吐返出黎。咁卡樂B就咬左一啖仔,話左聲好食,最後都吞埋。但MAMI問要唔要多啖,佢就擰頭啦!總叫做試過,今次算啦!下次有機會MAMI又會再比,樣樣都要試下嘛!














但月餅。。。卡樂B見/聞到蛋黄就已經唔鍾意,而且蓮蓉都頗甜,佢唔食就算,MAMI唔會迫佢接授囉!

7 comments:

  1. 我都係,好多時呢邊見到有得買既中菜食材,其實唔係真係咁好,有啲直情係係香港時唔會買同食!嚟到買係因為思鄉病作怪!
    我試過整柚皮,係香港時,邊會自己整嫁!

    ReplyDelete
  2. 真係思郷病。。。
    柚皮:我仲有两塊未食呀。。。哈哈哈

    ReplyDelete
  3. 我又是成日去 "阿差舖" 買這些蔬菜...

    ReplyDelete
  4. 芋頭蘸砂糖食我都擰頭.哈哈

    ReplyDelete
  5. 佢有試食咗一啖架!

    ReplyDelete
  6. 仲平過香港 !
    我都唔食芋頭... ;D

    ReplyDelete
  7. 平過?真唔真呀?

    ReplyDelete