Monday 16 May 2011

花都遊:住邊/食乜?

買左機票,就要好認真地RESEARCH各樣安排。

住咩地方?酒店(2,3定4星),APARTMENT 定青年旅舍(呀C9。。。你仲算青年嗎?

住邊區?唔知!剩係知道CENTRAL LOCATION好貴,住唔起!有D區我唔會住!

跟住既時間就係不停地係網上填表揾住宿,BOOKED左先見到D好差既COMMENTS,唔得!要CANCEL!再BOOKED第二間,LOCATION OK, 但個心總係覺得怪怪地,有DOUBT就唔好搏,CANCEL!望住個RESULT SCREEN都望到有D眼盲,已經分唔到自己PREFER邊間啦!终於决定揀間遠少少,但舒服少少既酒店。望返COMMENTS都係有好有唔好,我唯有信個招牌,同信自己都唔係咁黑仔呢個諗法

好好彩,房間設備齊全/清潔,窗口向横街(静!),仲可以望到對面街D靚靚法式屋仔!



大堂有兒童玩樂設備/圖書,可以打機,上網(房有WIFI,但我無帶腦!)



食乜?有WISHLIST架!但當然係事與願違啦!早上係酒店食左早餐先出發,午餐時分通常艾先生同MAMI都未餓,卡樂B就剩係叫住要食SNACK/雪糕/汽水,日頭食得咁唔正經,晚餐就梗係要食好少少啦!酒店好近13區唐人街,MAMI都做左D唐人街飲食既RESEARCH,所以第一餐晚飯就係唐人街解决!



跟住兩日,日頭出去玩/去行,興奮開心得黎都頗攰,卡樂B近黄昏就開始問佢張毯仔係邊(=佢好攰,要休息!)如果夾硬帶佢去食埋飯先返酒店係會攪到全家都無啖好食。所以解决辦法就係艾先生同卡樂B返酒店休息,MAMI負責出外覓食,將D外賣偷運返酒店!



結果係中餐外賣ENCORE再ENCORE 。哈哈!真係全程中餐,跟康X/永X團都未必有咁好安排!本來打算去飲茶/食點心,但最後都無得食,呢樣係MAMI都有D失望!

MAMI知道法國既越南菜都好正宗,加上好多年無食過,就買左碗有春卷既BUN HO,卡樂B又眼訓又為食,我話有VIETNAMESE SPRING ROLLS,佢就聽成左SALAMI ROLLS,食過一口就唔停得,猛話要‘MORE SALAMI ROOLS',第二晚外賣MAMI就另外買多D春卷,唔洗爭食!

其實去巴黎之前,MAMI係擔心兩仔爺會日日食麥當當架!成日聽人講巴黎食野貴,雖然麥當當都唔平,但品質有保証嘛!全程3日。。。我地只係幫趁左一次:

卡樂B係唐人街見到呢個招牌就大哎左一聲“CHINESE MCDONALD'S”,咁我地就入去買左幾杯新地做飯後甜品囉



我仲會KEEP住個WISHLSIT架!希望好快可以再去,食番够本!

No comments:

Post a Comment