Saturday 21 May 2011

花都遊:卡樂B嘴多多

  • 為左提高卡樂B去巴黎既興趣。。。MAMI得閒/口痕就會問:DO YOU WANT TO GO TO DISNEYLAND PARIS卡樂B答 NO, IT'S TOO FAR AWAY...
MAMI解釋可以搭飛機,卡樂B竟然好大反應咁話唔要搭飛機,要坐車!好彩上機當日無扭計唔肯上機,唔係都唔知點算
  • 就算未有計劃呢個TRIP之前,MAMI耐不耐都會同卡樂B玩看圖片認地方,比凱旋門既相卡樂B睇,佢就會答PARIS。近來MAMI就會SHOW艾菲尔鐵塔佢睇。日子有功!我地出門當日係公路旁邊見到D電纜塔,卡樂B就指住一個講‘EIFFEL TOWER'!
認住呢個先係正貨,以後唔好亂講啦!

  • 落機後,轉火車入巴黎,同卡剩係得我地一家3口同一位單身女子。火車開行左一陣,艾先生就同個女仔打左個招呼,個女仔都坐近我地閒聊幾句。
卡樂B又懶醒咁同人搭訕。首先話左比人聽自己係男仔,叫卡樂B,跟住就問人地叫乜名。然後介绍MAMI比人認識:THIS IS MY MAMI。跟住就黎料:HEY,WHERE IS YOUR GIRL? WHERE IS YOUR HUSBAND?。。。 我地聽住,訓左都嚇返醒!
係卡樂B既心目中,所有大人出街都係會帶住小朋友既!所以佢好自然就問人D小朋友係邊度。但HUSBAND呢個字,PAPI同MAMI都無特别教過佢,真係唔知佢係邊度學返黎。仲要對住一個陌生人問呢個問題。。。一年前我地仲擔心緊佢會唔會講野,而家我地係驚佢會亂講野!
  • 黎到巴黎,MAMI都要教卡樂B兩隻法文旁下身啦!教左佢講BONJOUR同AU REVOIR,佢都肯講。有次搭巴士,前排坐左3個大卡樂B少少既小朋友(係幾個老師帶住坐巴士去羅浮宫參觀),小朋友落車,卡樂B好努力同佢地講AU REVOIR,但可惜D小朋友無聽到。。。

  • 回程落機,空中少爺見到卡樂B既HANDY MANNY CAP帽就讃佢頂帽型,卡樂B好開心,一路等機倉開門,一路就同少爺講HANDY MANNY。突然!佢問少爺‘WHERE IS THE PILOT?’少爺就話‘THE PILOT IS HERE!一路講仲開埋駕駛室道門,同機長講有個小朋友想同知佢地係邊度!就係咁多口一句,卡樂B就踏入左機長駕駛室參觀!

No comments:

Post a Comment