Sunday 17 April 2011

王子大婚,商機無限![已更新]

埋黎睇,埋黎揀,平貴都有呀。。。[利益申報,我無收佣架]

皇室盛事,D掛正皇家招牌既機構梗係要出D正式/官方紀念品啦!

ROYAL MAIL出既郵票。以前香港仲係事頭婆話事既年代,皇儲大婚呢D盛事,香港同其他英聯幫國家都會出紀年郵票,而家無呢D野架啦!

首日封,小全張,紀念文件,寄本土/海外。。。最平3鎊零銀都有交易!


[照片來源:www.royalmail.com]

下星期就可以去郵局/上網買到啦!

ROYAL MINT(皇家鑄幣局)就梗係出銀仔啦:

幣值一律5鎊,設計都係一樣,一面係皇子同公主既側面,事頭婆就係另一面装住。。。

幣值5鎊既大餅賣£9.9。因為係鑄得靚過係一般市面流通既普通貨色,加埋紀念套,無收多你架啦!


[照片來源:www.royalmint.com]

我想D金幣對香港人來講就唔係咁值錢/抵買囉!22K~鬼佬黎講已經好高成色,但我地中國人係興24K/999足金嘛咁即係賣幾錢?一两先少少賣£1550(差不多港幣2萬),貴過香港飾金牌價。


[照片來源:www.royalmint.com]

咁多款就以白金鑄呢款最貴:全世界得200個,2兩半重,盛惠港幣7萬,但打起仗黎呢要攞呢
個大餅去買野都係當5鎊銀咁洗!無論如何。。。要買趁手!


[照片來源:www.royalmint.com]

如果唔理係咪皇家御准既紀念品,但求有一件半件留黎做紀念,可以睇下以下呢D:

貼纸:一PACK6包,3鎊有找仲可以派街坊,但我想卡樂B想收到星星貼纸多D!



CUSHION:但無啦啦擺個非親非故既造形物係度望住自己。。。



茶杯/碟:幾鎊銀有交易,但用定唔用好呢?擺埋幾十年會升值嗎?我想唔係有個嘜頭/印個日子就係MEMORABILIA呀?



茶巾:用黎發洩“皇子结婚了,新娘不是我”的酸葡萄感受,要個女人幫你抹茶杯。



再唔啱,影開証件相咪拉埋"是但"一個來個合照囉!



仲未揀到?想揾D再特别D,鬼馬D既?有!呢D啦!http://www.dailymail.co.uk/home/royalwedding/article-1370582/Royal-wedding-2011-Ashtrays-fridge-freezers--ghastly-tat-marking-big-day.html

皇子大婚,4月29日做左公衆假期,返學既小朋友由於仲係放緊復活節假期,加上5月2日已經係BANK HOLIDAY,無端端又加多左一日補假係5月3日!商塲呢排都加插MIDSEASON SALES,旅行社又買晒廣告叫大家去個旅行賀下皇子大婚!總之用乜籍口都好,都係想大家洗下錢,刺激下消費,HAPPY SPENDING 啦!

[4月25日:距離大日子唔够一星期,週圍都加緊推出‘應節’食品。今日經過超市就見到:

花街朱古力紀念鐡盒装:7鎊銀。(花街好食呀,個盒又可以用黎擺D濕碎野 ~ 可以考慮。。。)

FUDGE:英國人好鍾意既奶油軟糖,3鎊一排。(我食親都咬到‘面珠登’,唔洗預我啦!)



最後:我係咁啱係出紀年郵票個日去開郵局,结果買左2個PRESENTATION PACKS,叫做有野睇下門口啦!]

No comments:

Post a Comment