Saturday 14 November 2009

熬火車

某日...
艾先生:個次你同卡樂B去睇THOMAS TANK ENGINE坐左火車囉?
卡B媽: 係呀,蒸汽火車黎架
艾先生: 不如我地揾日搭火車啦,唔洗去好遠,坐半個鐘左右就最好...
卡B媽: 好呀!NOTTINGHAM囉 [哦...原來心有不甘無同卡樂B搭過火車,電器化都照殺]

於是我上網買火車票同訂坐...

英國交通費出名貴到飛起,要平就要幾個月前買定...LAST MINUTE買飛D價錢真係啪得住飛機票咁濟 . TICKETING制度係賺頭蝕尾: 好多時單程票同來回票只係差幾鎊甚至幾十便士,所以有時就算回程有車坐,為免有差錯要自己搭返火車走,我都寧可比多些少買埋回程,買個安心
大部分班次都可以買飛時免費劃埋位,上到火車就對號入坐,當然都會有人剩係買飛,上到車先揀位...我地為左想個旅程安排好D,當然劃埋位.

世事無絕對...我地梗係又出事啦

火車開12點30分,因為要揾位泊車,我地已經提早開車出城.由於開始"近"聖誕,多左人出城購物,星期日街位又唔洗錢,攪到D車位好難揾.終於兜左20分鐘成12點先揾到位,拿拿聲去車站D售票機印D飛出黎就即刻入閘.



火車一到站停3分鐘就準時開走,我地就摺定PUSHCHAIR,"咩"晒所有野上身準備上車...一上到車,攞住張飛對號,對號,對...有人左坐我地個位?我地都未出聲,個姐姐好快就話呢班車無劃位.我就唯有見位就坐低先算.後來聽到CONDUCTOR話因為電腦故障,LOAD唔到訂座資料上車,所以全車自由席,任揀任坐!我地呢D中途上車嘅就真係唔好彩.

火車行到一半就到左一個機場接駁站,好多人都落車,我地先可以坐返埋一齊(10分鐘咁大把!)
雖然你唔洗買票,但你都唔洗坐檯架...              

 
卡樂B在巡視車箱...                           

 
向後行好D,有小食吧呀...                      

 
到NOTTINGHAM,又係先去祭五臟廟!出返黎,陽光普照...仲已經有聖誕裝色裝飾.


不過我地就趁卡樂B午睡乘機SHOPPING...

又係時候要返歸.午飯後有一袋打包,SHOPPING有兩大袋收獲[買完出黎艾先生就話係咪有車好D呢?],所以我地上車嘅部署就要更加小心. 點知...我揾黎揾去都唔到張劃位票(因為入閘/劃位票係分開兩張印出黎架),一定係上一程趕入閘跌左都唔知唯有硬住頭皮上車見位就坐,呢班車又係電腦故障無訂座資料顯示,不過好不幸地我地安頓好後有人攞住張劃位票黎攞返我地個位[點解我地去程個姐姐又唔肯比返個位我地] 艾先生為免卡樂B要同我逼埋一個位就抱住卡樂B企左去輪椅停泊區.我就坐係度看住所有雜物.

落車啦! 艾先生終於鬆一口氣,急急腳上返佢嘅愛車,簡直有回到家嘅感覺.艾先生仲話再有下次嘅話,佢會車我去火車站我自己搭火車,佢自己揸車過去等我...

雖然今次天時地利人和都夾得唔好,不過我始終都好享受搭火車嘅樂趣.就算艾先生以後唔陪我搭火車,等卡樂B再大D我都一定揾機會帶卡樂B搭多D火車去唔同嘅地方睇下野,揾朋友聚聚!

No comments:

Post a Comment