Saturday 7 November 2009

卡樂B的雙週記

過去嘅兩星期發生左好多事,仲每件事都係我擔正主角...

10月16日: 完成巴塞之旅

10月18日: 參加一個生日聚會,下午去PLAY CENTER 玩,夜晚上酒樓食飯 ~ 咁大個仔都未試過出去玩足成日,好開心呀!!

10月19日: 趕去見我嘅偶像:THOMAS...

10月20日: 忙得好開心,不過撲來撲去少休息,我開始流鼻水...係屋企休息左一日

10月21日: PAPI MAMI帶左我去NURSERY,陪我係個度玩左個幾鐘就帶返我返屋企,佢地臨走仲同D姐姐,小朋友講: SEE YOU TOMORROW...[講真!個度無電視睇,我覺得麻麻地好玩.]

10月22日: 果然! 我地又去NURSERY啦!今次PAPI無落車,剩係得MAMI帶我入去.入到去...MAMI陪左我一陣就叫個姐姐帶左我去隔籬間房,一返出黎就唔見左MAMI, 跟住都唔知過左幾耐,我朦朦朧朧聽到PAPI把聲,一打開眼,真係PAPI呀...可以見返PAPI實在太好啦! 比PAPI抱返住,我就即刻

10月23日: 都係去NURSERY...可惡嘅MAMI又重施故技,叫一個姐姐陪我睇車自己就趁機逃走... MAMI,你唔係度我連奶奶都飲唔落...喊左好耐都未見你地黎,喊到好攰...唔知點樣我就跌左落地 ~ D姐姐話我坎到鼻哥流鼻血喎

好似等左幾個世紀咁耐[MAMI註: 其實係3個鐘左右]...PAPI終於出現啦!姐姐解釋左一次事發經過, 叫PAPI簽左意外通知書,我地就返屋企...

休息左一陣就去接MAMI放工,MAMI一見到我就話:哎呀!點解連嘴唇坎瘀左都無人見到PAPI又即刻打電話去NURSERY再同佢地問清楚意外時嘅情形,又再一次叫佢地要小心睇住我,因為大家都唔想再有意外發生.

10月24日: 我好咳咳呀! 夜晚仲咳到嘔左幾次,MAMI要夜麻麻換晒D床舖.

10月25日: 又疴又嘔...

10月26日: 因為我都仲係唔多精神,MAMI陪我一齊係NURSERY玩,等我可以繼續熟習環境,有個姐姐見到MAMI都黎左就同MAMI再解釋一次意外經過,不過MAMI個心話:點解意外時話同我一齊個個姐姐個名唔同左嘅

PAPI黎接我地返屋企嘅時候,又帶左我去見校長. 校長見到PAPI就話佢都知道我坎親,不過當日我係比較PLAYFUL[即係曳曳],所以就整到囉...竟然屈我 PAPI即刻就打斷校長又話比佢知D姐姐唔係咁講BOR,校長打左個突,之後就話佢會問清楚件事係點.

10月27日: 我繼續疴,MAMI就繼續洗衫...

10月30日: 本來要返NURSERY, PAPI同MAMI商量過之後覺得一個簡單嘅意外都可以出現咁多個版本,佢地好難再信任間NURSERY,如果校長問過D姐姐,揾到邊過姐姐講大話,做左"金手指"嘅我可能會遭受不友善對待...所以我地同校長講我退學啦. PAPI, MAMI要揾個第二間NURSERY.

PAPI見我都好似好返帶左我地去PIZZA HUT食下午茶.點知我飲左SQUASH,食左少少POTATOE WEDGES就即場嘔...夜晚又繼續疴

10月31日: 萬聖節咁HAPPY,一於抖抖先...唔繼續病住

11月1日: 竟然食左一條BREADSTICK都疴, PAPI話無得食YOGHURT, 至另行通告為止...

終於,再疴多左兩日...

11月4日: 我恢復正常飲食,正常生活啦!

好多事嘅兩星期,而家我剩係想留係屋企,CUDDLE我嘅毛毯,享受我嘅電視...

No comments:

Post a Comment