Tuesday 4 October 2011

馬不停蹄,又再南下!

去完LEGOLAND返黎未坐定,MAMI又帶住卡樂B南下!去倫敦MEET-UP香港過黎既死黨!

PAPI無報名參加,MAMI同卡樂B自己坐CHOO CHOO TRAIN落去!

個零月前買票。卡樂B唔洗買票,但人滿無多餘位就要坐MAMI大脾。上網訂票個陣望望:咦...頭/二等既票價相差無幾BOR!今次就豪D坐頭等啦!張椅大D,萬一要坐大脾都無咁逼嘛![而家ONLINE買火車票都有CASHBACK,MAMI又執返幾十便士入袋。。。哈哈哈!]

來回票+訂坐票+地鐡票+收據=6張PRINTOUTS! 袋穩呀!唔係就會好似上次咁,揾唔返個指定席,變左無位坐架啦!















星期日通常都有鐡路維修/保養工程,火車會改道,行遠D/慢D,平日最快一個鐘既車程,今次要差不多兩個鐘完成!

好彩地。。。卡樂B帶埋好朋友MEKKA PAKKA一齊去。















上到車,食左早餐,就開始玩!















車程最後比原定時間早左10分鐘到站,死黨亦一早到達坐定定等我地出黎!

英國天氣“3時花,6時變”,我地只係簡單想定左幾個地點,到見面當日再視乎天氣/時間/精神状態先落實去邊度玩!

2011年10月2日竟然係晴天,仲好熱(天氣反常既10月熱浪!)。可以户外活動。我地就决定去COLUMBIA STREET FLOWER MARKET行下。

哎吔。。。地鐡又維修!唯有上地面搭巴士啦!

COLUBMIA STREET既花市同香港既花墟好似:一樣成條街擺滿花檔,一樣係幾吊脚既地點。落左地鐡/巴士都要行成10分鐘左右。我地行行蕩蕩又MISSED左個街口,又要問人點行返轉頭!最後都揾到花市位置。又同花墟一樣:人頭湧湧!

寫呢個BLOG個陣CHECK返D相先發覺原來當日影左好少相咋!無法啦:天氣熱,人又多,卡樂B都唔係好慣,所以都要多照顧/望多佢兩眼呀!

花種類繁多,價錢都唔錯。我最想買個盤無花果囉 [保證有收成嘛!] 但點抬住上火車呢?。。 。哈哈哈!




















行完花市,都係要搭巴士走!坐住熱狗巴士,熬到卡樂B訓左!都好!有個小休差下電,唔係實無力跑埋下半塲!

巴士出到牛津街總站我地就落車。上一次黎牛津街SHOPPING,大大話話都成10年前LU。講路過既話。。。都應該係4-5年前既事。真係變左個郷下婆。。。原來而家開多左咁多國外流行品牌旗纜店,MAMI都只係可以經過門口嘩一聲就要繼續行。因為下半塲主力係食!

去到茶樓,等到位就即刻點野食啦!叫滿一檯,好似前世未食過咁!















但好唔好彩,卡樂B每次食點心必食既芋角已經沽清![早知唔特登行過黎食中餐啦!]

食過LATE LUNCH又要回程LU。。。短短幾小時既MEET-UP,卡樂B都同MAMI既死黨混熟左,一路行去月台上火車都仲一路轉頭講拜拜。下次再見會唔會唔肯走呢???

21 comments:

  1. 一個人帶住卡樂B坐火車吃唔吃力? 佢有無扭抱呀?
    點心好靚, 係邊間?

    ReplyDelete
  2. 有機會你們過來劍橋玩見見面啦!毎次去倫敦之後成個人都會散哂,唔認係鄉下人都唔得:p

    ReplyDelete
  3. 坐火車ok,老公車到車站幾步路就到月台。但到倫敦當日實在好熱又人多,卡樂B唔惯,所以都有扭抱。點心係我去開既皇朝囉!

    ReplyDelete
  4. 好主意!但又開始凍。。。要等回暖先得啦!去HK見可能仲易D。。。哈哈哈。郷下人真係要多出城訓練下啦!

    ReplyDelete
  5. 我都超過十年冇去過倫敦!
    點心好豐富喎 !

    ReplyDelete
  6. 係時候過黎一轉啦! 其實3大1细,普通食量啦!不過食得好開心就真!

    ReplyDelete
  7. ONLINE買有CASHBACK. 咁你係咪打咗苦頭?? 哈哈.

    ReplyDelete
  8. Almalyho 卡樂B媽咪11 October 2011 at 23:13

    係呀!我呢D C9最拿手架啦!

    ReplyDelete
  9. "有朋自遠方來"呢種感覺真係好呀!!!

    ReplyDelete
  10. 係呀!尤其係對我呢d鄉下c9。有機會行下好開心!

    ReplyDelete
  11. 我沒有收到你的回覆notificaton。keep in touch返一齊香港飲茶!!

    ReplyDelete
  12. 見到死黨一定是開心架喇...
    以前我去LONDON 一定去OXFORD STREET SHOPPING, 但是近2次去都沒有去喇...

    ReplyDelete
  13. 是的,就係幾個鐘,閒話家常都以經好好!
    OXFORD STREET FOR遊客就超方便,我地都真係無必要搬餐死。有機會去感受下D車水馬龍既人氣就當節目之一囉!

    ReplyDelete
  14. 我岩岩先發現原來可以用yahoo account留言, 咁就方便好多!

    ReplyDelete
  15. 我諗卡樂B返香港的話一定會好唔慣, 特別喺夏天, 又熱又多人.

    ReplyDelete
  16. 我都係咁話,希望大個D就會易習慣D,因為一上小學就真係要暑假先可以遠行/探親架啦!

    ReplyDelete
  17. 係呀,呢樣我覺得方便過yahoo blog架!

    ReplyDelete
  18. 之前系yahoo已經有追開你既blog la~~ ^^ 請多多指教

    ReplyDelete
  19. 點解咁耐無 UPDATE 呀?

    ReplyDelete
  20. 好掛住你同卡樂B呀!

    ReplyDelete