Monday 25 January 2010

驚險事件簿

每次出門都有驚險事件,今次又點可以例外
  • 話說我地出發前一個禮拜要搬屋,我都知道搬完屋一定揾樣樣野都無,所以一早就諗定,行李乜野都無都唔緊要,一定要有PASSPORT,機票同泊車單就行得.於是我就揾左一個文件箱,親手擺左D最重要嘅文件入去,仲親自運送呢個箱去新屋.
臨出門口前幾個鐘,終於有時間執行李.我就去文件箱道攞文件入手袋: 1,2,3...仲有一個PASSPORT呢?係邊度??? [註:因為我要用一個PASSPORT入境免簽證,但返英國個VISA就係另一個PASSPORT度...好鬼死煩!!!] 我當時真係好驚,得返幾個鐘,成屋都係箱同黑膠袋,點揾呀?如果漏左係舊屋就更加無望揾到,又唔敢同艾先生講...唯有繼續呢度望下,個度望下,希望可以記得返個PASSPORT係邊...
望左幾個字,終於醒起某日我要去郵局SET UP MAIL REDIRECTION,所以帶左個PASSPORT去做身份證明...即刻重組案情諗返去完郵局整野個疊文件擺左係邊...hmmm...應該係個信封入面,個信封就應該係個櫃桶入面...打開櫃桶個下真係唔敢呼吸咁濟,信封係度啦,一摸~厚嘅~謝天謝地
  • 另一件事就發生係鄉下...某日要搭巴士出街,去到巴士站時見到一個'咩'住個結他,手攞住一個保暖杯嘅男人坐係巴士站張長凳度,PAPI抱住卡樂B,我就企係度扶住張PUSHCHAIR等巴士.
過左一陣,個男人開始對住卡樂B講野,卡樂B又望返住個男人好似想聽佢講野咁. PAPI嘅危機感一向都超高,已經唔出聲行遠左2步等卡樂B唔好再望住個男人,點知個男人起身一路行埋PAPI(同卡樂B)度,一路口噏噏[我D西文好水皮,但我聽到D類似'打打殺殺'嘅用詞].
PAPI為安全起見將卡樂B比我抱住,我再瞄左個男人一下:發現佢手上仲攞住一個螺絲批...有一架巴士黎左,PAPI走去同司機問路想引開個男人,點知個男人仲繼續跟住PAPI,繼續講一D好唔友善嘅說話,PAPI一路都無回過一句說話,但男人仲係窮追不捨...我就好想架巴士快D到,上左車就無事...
突然PAPI走過馬路大叫左一聲'POLICIA[警察]',原來有部警車經過呀,警車停低左,PAPI走埋去同警察講有人手持危險物件騷擾我地,警察落車叫個男人行埋警車檢查身份,擾嚷一輪,個男人係無身份證明文件係身,而且佢又好似有D精神問題,警察都唔想攪太多野,於是就KEEP住個男人係警車側邊,等佢唔好再行近我地,不過個男人仲係繼續用對眼盯住我地,繼續不停口噏噏.最後我地為免麻煩,上左部的士離開...
好彩PAPI係度,好彩有警察經過...呢個世界任可地方都有唔正常嘅人,我地就無端端驚嚇一餐...

No comments:

Post a Comment