Saturday 30 January 2010

蛋撻仔

又開始一連4日長週末,全家都乘機同MR. CHOW CATCH-UP一下...

琴晚我就開始諗定今日一日嘅飲食安排,唔洗話臨時臨急要煮先發現D材料未準備好...

今朝艾先生臨出門口就問我今日整乜比卡樂B食,我就好快口答話整OMELETTE,一打開雪櫃...竟然得一隻蛋我仲好腦定話同卡樂B散步去村口間超市買就得,但係艾先生話今日好凍,落毛毛雨,我都係留係屋企比較好

得一隻蛋,煎荷包蛋都唔夠喉...況且卡樂B都唔食嘅!

醒起啦...突然間醒起一個BLOG友講開整蛋撻,佢提過話蛋漿材料可以減半做5個,一於試下整成點先!

撻皮方面...我擔心如果卡樂B扭計,就會攪到論論盡盡埋唔到尾,所以我一早買定左一份現成皮

我用左一半,勉強夠舖6個[可能我舖得唔好]

落蛋漿,食譜教落到8成滿[我諗大概係呢個位置啦...]

出爐啦...唔夠多蛋[做5個真係會啱啱好]

卡樂B食之前做左手指測試,Hmmm...D蛋漿都可以,唔太稀.

一個都未食晒就開第二個[唉...真無規矩!]不過,多謝棒場!!

下次再整應該會有多D改善,再好味D.


No comments:

Post a Comment