Sunday 24 January 2010

煮煮煮.食食食

搬左屋咁耐,都算開始安定落黎(雖然仲有成屋紙箱,黑膠袋,衣櫃未執好...)唔理咁多,人點都要食野架啦,呢過WEEKEND,煮到唔停得手...
  • 首先黎一盤CHOCOLATE BROWNIES,盒現成粉買左都有一段時間,唔知點解一路都無想起要整黎食...
食後感:其實都好HEAVY,間中行街買一塊食就唔錯,整埋一盤(成12塊)真係有D吃不消,呢次之後,我應該有排都唔會恨食囉.


  • 先幾日煲左紅蘿蔔/粟米/豬肉湯,星期六諗起仲未試過煲菜乾陳腎湯,但係又想出街行下...攞返個幾年無用過嘅真空煲出黎!
煲左一個鐘就落埋D白菜,放落真空煲繼續無火煮食,到夜晚返到屋企就攞返個內膽出黎明火返滾,"吽"左成日,D湯都仲係好清,艾先生就話D豬肉唔夠"林",同明火老火湯真係無得比.

過左一晚...今日又再返滾成煲湯,再加D白菜再"吽"過...

隔左一夜,好味左! 我同艾先生又飲左兩大碗
煲呢煲湯其實都頗多功夫:菜乾要浸軟再開水喉慢慢沖走D沙泥,陳腎要用熱水浸軟剪開,快快手都要成個鐘先煲得.我就梗係要MAKE SURE全家都要SHARE呢個愛心靚湯啦: 卡樂B飲唔加鹽嘅頭啖湯, 艾先生個碗呢?撈料落碗個陣一定要千萬小心!唔可以比佢見到D陳腎,D豬肉要揀細塊夠"林"嘅,菜乾要揀細嫩嘅...最最最緊要係佢問係乜湯,要話係白菜菜乾豬肉湯,比佢知道有鴨腎乾就
  • 第三炮:豬肉乾!
我好鍾意食豬肉乾,以前耐不耐都會係屋企人寄黎嘅救援物資中收到D食下.不過英國呢兩年收緊左中國豬肉製品入口,郵寄,搭飛機親自帶過黎比海關搜到都屬於違法,所以我都餓左好耐無得食啦...
有朋友話可以自製,上網揾食譜唔難.做法都唔算太複雜.對我黎講,難就難在揾時間做一餐功夫.
一開工,屋企無蜜糖! 但係D豬肉已經肉隨砧板上...唯有又見乜用乜,我用左楓葉糖漿.
一共焗左三塊:第一塊壓得薄得濟,焗到中段差D搣唔到塊肉乾出黎轉身. 第二塊同第三塊D肉都係醃好之後等左成2,3個鐘先入爐焗,唔知係咪呢個原因,焗個陣兩塊肉都出左好多油.第三塊就好似壓得比較厚左D.
第一塊出爐無耐就比某人消滅晒.第二.三塊出黎個樣無乜唔同,但係薄D真係好食D架!


本來諗住唔洗剪開,不過攪左成過下午先得3塊,都係慳住食好D...


試食個陣,艾先生問我係邊度買架,我解釋比佢聽係買料自己整,好似澳門買黎食個D呢.佢答話: OH...THIS IS SOMETHING SIMILAR... [即係唔係豬肉乾...]艾生,唔該話比我聽呢樣野應該叫乜呀

No comments:

Post a Comment