Saturday 5 September 2009

久遺了的諾定咸城

8月31日~ 今年暑假最後一天剛剛好又係今年最後一個BANK HOLIDAY.

幾日前艾先生已經問我想去邊度玩. 我都係想出去行下,不過真係無乜心水.BANK HOLIDAY 就算舖頭都會早閂門,去郊外要上MOTOWAY又會撞正D人外遊返家,分分鐘塞車塞餐死!

終於個朝! 唔知點解...好多年無去NOTTINGHAM啦,不如去個度食點心呀? 諗起係BANK HOLIDAY,驚茶樓唔開,所以急急上網揾電話去問問. 咦...比我見到一間新茶樓(新係因為我地成4年幾無去過囉),D REVIEWS 都唔錯,一於去試下!

由於艾先生咪咪摸摸同安排失當嘅關係,我地去到已經係下午3點幾,一定要醫肚先!好彩茶市LAST ORDER係4點半,所以我地一入到去就即刻落單,然後就趕緊餵卡樂B先,唔係嘅話 ~ 馬拉糕一上檯就唔洗旨意佢肯食其他野...

我同艾先生都好滿意呢餐茶,佢仲話第日要多D去食. 食飽飽就梗係郁動下好D.成5點鐘, CASTLE都關門大吉啦...去市中心廣場打個ROUND啦!

去片...



Click to play this Smilebox slideshow:
由於時間關係,今次嘅DAY TRIP完結啦,要去NOTTINGHAM CASTLE, SHERWOOD FOREST個D就要等下次...SORRY SORRY...

p.s. 寫緊呢篇野個陣諗返起另一件發生係8月31日嘅事...12年前同一日,我係HALL閉關趕論文趕到天昏地暗,到下午3點幾先出房揾杯野飲,有FLATMATE問我聽到消息嗎? 甚麼消息?? DIANA 皇妃在巴黎遇上交通意外...

No comments:

Post a Comment